Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech

  5-1-2012 13:55:51
die speech er normaal allemaal en wanneer juist?

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1325


Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-1-2012 14:48:49

Bij mijn zus heeft de man gespeecht, net voor de aanvang van het diner.
Nadien heeft mijn papa (papa bruid dus) nog iets kort gezegd maar dat is niet meer 'verplicht' ofzo denk ik! Slaap je al iets beter? :-) xx



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik5-1-2012 15:46:13

Ik dacht dat de getuigen ook iets 'moesten' zeggen?

En wat wordt er dan zo gezegd door de man? Bedankt dat jullie er zijn en laat het smaken?
Jaja, kheb mijn slaap terug gevonden :-) Thx voor ernaar te vragen!
Hoe gaat het met zenuwen bij jullie, begint ook te korten he!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:07:37

Gelukkig dat je terug kunt slapen!! Bij ons gaat het eigenlijk nog prima!
We hebben nog heel wat zaken te regelen (kostuum vriend, afspraak pastoor, lingerie & juwelen voor mezelf, uitnodigen, ...) maar we houden het hoofd koel!
Ik ben iemand die nogal snel de knoop kan doorhakken dus als ik iets leuks vind, beslissen we meestal vrij direct! :-)

Hij heeft idd de gasten bedankt voor hun komst, klein grapje gemaakt, een complimentje naar de vrouw gemaakt, ... Ik was de getuige van mijn zus en wij hebben niet gespeecht.
Ik had wel, samen met mijn andere zus, een slideshow gemaakt die we later op de avond hebben getoond met een leuk tekstje erbij & ook nog eens een dikke proficiat gewenst.
Mss hebben jullie getuigen ook iets leuks in elkaar gestoken? X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...