Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even woehoe - 3 vinkjes geplaatst!

4-1-2012 22:41:07
Hallo hallo
Ik kom hier even mijn vreugde delen omdat na een uur van mijn glunderen en smilen mijn wederhelft mijn happiness even niet meer aankan

Vandaag 3 belangrijke zaken vastgelegd en ikke dus happy
* Ceremoniemeester: Patrick Schoonbaert uit Brugge
* DJ Studio Happy Music
* en mijn favorietje: de fotograaf www.pixbykryz.be Als ik zijn portfolio bekijk, zie ik het iedere keer meer en meer zitten!

Bon, tot zover het van mij afschrijven van vreugde...
Nu een liter of 2 kamillethee om wat te kalmeren zodat ik straks een oog toedoe

Becca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 733

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 8:04:15

Hey Rebecca,

Goed goed! En ook wel belangrijke vinkjes...:-)!

groetjes!

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 10:22:10

Dag Rebecca,

Ook wij hebben gekozen voor Patrick Schoonbaert (hij komt wel niet zelf ) en studio happy music. Jouw fotograaf kende ik niet. Werkt ie met een album of dvd met foto's in hoge resolutie?

Groetjes

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 10:34:36

Is toch leuk hé als je het één en ander kunt afvinken van je lijstje
Hopelijk heb je toch een beetje kunnen slapen:-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-1-2012 13:15:12

@Sandra. Inderdaad belangrijke vinkjes he - daarom dat ik ook zo blij ben dat we onze eerste keus hebben kunnen nemen!

@Sofie. De fotograaf is inderdaad niet (zo) gekend op dit forum. In zijn basisprijs (die trouwens heel goed meevalt) komt hij fotograferen van bij opmaak bruid tot aan de openingsdans. Inbegrepen zijn de foto's in klein formaat op USB stick. Tegen een kleine meerprijs kan je de foto's in groot formaat op USB stick krijgen. Je kan ook nog afdrukken op canvas en fotoboeken kiezen. We zijn alvast heel erg in de wolken want we vinden zijn werk echt goed!

@Mieke. Ik heb wel wat wakker gelegen nog maar ik steek dit gewoon op het stormachtige weer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...