Terug naar overzicht
- Links rijden- Het niet zo lekkere eten- De Union jack (Britse vlag)- De rode telefooncel- Bobby (Engelse politieagent)- De London Tube (Londense metro)- Big Ben- De brug over de Thames- Het reuzenrad- De rode dubbeldekbus- De London Cabs (Taxi's)- Classic Mini coopers Dat zijn zowat de eerste die in me opkomen als ik aan Londen denk
Ik ga eind deze maand naar Londen, ik zal eens rondpiepen in de souvenirswinkeltjes ;) Je kan misschien zo van die leuke magneetjes van tower bridge bestellen. Of van die kleine bordjes met namen van metrostops, eentje per tafel.
Hey Dorien,Misschien kan je eens langs Maison Du Monde gaan...de interieurwinkels.Daar hebben ze meestal zo een hele corner met spullen rond Londen...misschien doe je daar wel ideetjes op of kan je leuke spullen scoren voor decoratie :-) het zijn nu toch solden!Succes ermee!groetjes!
zwarte bolhoedjes , reuze rad , licht reclames , koninklijke wachten , paarden , snorren
van die leuke theekopjes? kan ook leuk zijn als decoratie
Bedankt voor de reacties :)En het eten is daar niet allemaal slecht hoor :D behalve het ontbijt dan :SDie bolhoedjes en de bobby's lijken wel super en natuurlijk de paarden..Ben ik gek op als paardenlover :DBig Ben en de London Eye (reuzenrad) is natuurlijk nogal moeilijk in een zaal te plaatsen ^^ Maar misschien vind ik die wel ergens in het miniatuur :)
Misschien nog een ideetje: Je kan zo een babbelbox of uw gastenboek inkleden in zo een typische rode telefooncel ?
Dachten we ook net :D Vind ik echt wel een super idee ^^
Echt eens bij maison du monde langsgaan !Daar heb je super veel over Londen, van canvassen tot de dubbeldek-busjes en nog zoveel meer decoratie! Daar kan je dus mss wel ideetjes opdoen!Wij zijn verzot op Amerika en hebben daar ook al super mooie dingens van gekocht!Succes
Thx voor de tip! Gaan we zeker eens langs :)