Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

London als huwelijksthema

4-1-2012 20:38:35
Hey iedereen,

Ik had even een vraagje...
Eind Juli vorig jaar toen mijn vriend en ik 2 maand samen waren zijn we voor het eerst samen op reis geweest met ons tweetjes. Dit was een 5daagse citytrip naar London.
Tijdens die reis zijn we echt helemaal naar elkaar toegegroeid.
Wat eerst een verliefdheidje was van 2 maandjes is toen opengebloeid tot echte liefde en sindsdien zijn we echt onafscheidelijk, ook ben ik toen in London zwanger geworden van ons nu 8 maanden oude zoontje.
Daarom ook dat London toch wel een speciale betekenis heeft voor ons en dat ik het wel fijn vond onze trouw (13 juli) wat in dat thema aan te kleden.
Daarom ook mijn vraag : iemand tips?
Aan wat doet London jullie allemaal denken en met welke accesoires kunnen we dit thema echt verwezenlijken?
Zelf zijn we niet echt goed in dit soort dingen :)

Dorien
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1185

Tim

Meld misbruik4-1-2012 20:55:48

- Links rijden
- Het niet zo lekkere eten
- De Union jack (Britse vlag)
- De rode telefooncel
- Bobby (Engelse politieagent)
- De London Tube (Londense metro)
- Big Ben
- De brug over de Thames
- Het reuzenrad
- De rode dubbeldekbus
- De London Cabs (Taxi's)
- Classic Mini coopers

Dat zijn zowat de eerste die in me opkomen als ik aan Londen denk

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:13:54

Ik ga eind deze maand naar Londen, ik zal eens rondpiepen in de souvenirswinkeltjes ;) Je kan misschien zo van die leuke magneetjes van tower bridge bestellen. Of van die kleine bordjes met namen van metrostops, eentje per tafel.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 22:16:36

Hey Dorien,

Misschien kan je eens langs Maison Du Monde gaan...de interieurwinkels.
Daar hebben ze meestal zo een hele corner met spullen rond Londen...misschien doe je daar wel ideetjes op of kan je leuke spullen scoren voor decoratie :-) het zijn nu toch solden!
Succes ermee!

groetjes!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 0:41:52

zwarte bolhoedjes , reuze rad , licht reclames , koninklijke wachten , paarden , snorren

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 0:55:15

van die leuke theekopjes? kan ook leuk zijn als decoratie

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 11:47:56

Bedankt voor de reacties :)
En het eten is daar niet allemaal slecht hoor :D behalve het ontbijt dan :S

Die bolhoedjes en de bobby's lijken wel super en natuurlijk de paarden..Ben ik gek op als paardenlover :D

Big Ben en de London Eye (reuzenrad) is natuurlijk nogal moeilijk in een zaal te plaatsen ^^ Maar misschien vind ik die wel ergens in het miniatuur :)

Tim

Meld misbruik5-1-2012 12:16:37

Misschien nog een ideetje: Je kan zo een babbelbox of uw gastenboek inkleden in zo een typische rode telefooncel ?

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 22:09:42

Dachten we ook net :D Vind ik echt wel een super idee ^^

kim
7-7-2012
 Meld misbruik6-1-2012 10:10:44

Echt eens bij maison du monde langsgaan !

Daar heb je super veel over Londen, van canvassen tot de dubbeldek-busjes en nog zoveel meer decoratie! Daar kan je dus mss wel ideetjes opdoen!
Wij zijn verzot op Amerika en hebben daar ook al super mooie dingens van gekocht!

Succes

Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik8-1-2012 13:24:47

Thx voor de tip! Gaan we zeker eens langs :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...