Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen feestzalen regio Aalst- Ninove - Geraardsbergen

  4-1-2012 20:19:45
Hallo!

Iemand ervaringen (als bruid of genodigde) met volgende feestzalen:

- Geuzenhof te Massemen (Wetteren)
- De Mooie Molen te Meldert (Aalst)
- Orangerie les roses te Geraardsbergen (kasteel Oudenberg)
- De Majeur te Roosdaal.

Of zijn er nog andere feestzalen in deze regio die jullie aanraden?

Bedankt!
Karlien


Karlien
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 3767


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 21:04:45

Heyhey,

Wij hebben van bovenstaande enkel het Geuzenhof in Massemen bezocht en waren heel erg tevreden. Wij wouden in eerste instantie ook daar ons huwelijksfeest vieren maar hebben dan uiteindelijk toch voor een andere zaak gekozen aangezien deze voor ons aantal (110 - 120 personen) wat nipt was. Ze zeggen wel dat ze tot 135 personen kunnen zetten maar dan zitten er heel wat buiten de zaal. 80 - 90 is volgens ons echt het maximum.

Wij hebben gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. Andere zalen die we bezocht hebben zijn Hof ter Velden - Baasrode, Lozen Boer - Lochristi, Hof van Nassau - Zottegem, Snip - Moorsel, Salons Roskam - Merelbeke en Salons Waerboom - Groot-Bijgaarden. Andere zalen die ik ken zijn Salons Caelberg - Moorsel, Kasteel De Roserie - Aalst, Kasteel van Lebbeke - Lebbeke, Salons Oud Gemeentehuis - Wichelen en Tybeert - Lokeren.

Groetjes!

Evelien



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik4-1-2012 21:12:25

De Mooie Molen vind ik een heel mooie locatie maar vond de prijs er beetje over
Ons feest gaat door in De Snip te Moorsel



Delphine
21-4-2012
 Meld misbruik4-1-2012 21:37:55

Ons feest gaat door in Orangerie des Roses in Geraardsbergen.
Ik ben zelf van Geraardsbergen, en de zaal heeft een heel erg goede reputatie.
Tot nu toe ook erg tevreden over de samenwerking.
En voor ons zeer handig dat er gastenkamers te plaatse zijn, want een aantal gasten komen van ver (lees: Spanje enzo ;) ).

Groetjes



Mieke

 Meld misbruik4-1-2012 21:41:39

Hey Karlien,Kijk eens bij www.vanbelgie.be daar hebben wij Hof Van De Putte gevonden, zeker de moeite om te gaan kijken. het is in Brakel en dus niet zo ver uit de buurt.
Grtj.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-1-2012 22:20:31

Dag Karlien.
Wij zijn een 2-tal jaar terug naar een trouwfeest in het Geuzenhof geweest en dat was goed hoor! Mooie locatie en lekker eten.
Veel plezier met de keuze!
Rebecca



K & M
4-5-2013
 Meld misbruik4-1-2012 22:43:10

Dank je allemaal voor de reacties.
Wij hadden ook al een lichte voorkeur voor het Geuzenhof en aangezien het aantal personen eerder beperkt is (+/- 80 personen) zal dat wel goed zijn hé.
We gaan zo vlug mogelijk een afspraak maken om de zaal te gaan bekijken.

Grtjs



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik4-1-2012 23:11:02

Evelien,

Dank je wel voor al die zalen....Ik heb ze meteen in mijn lijst opgenomen om te contacteren. Ik ben zelf al op een trouwfeest geweest in De Snip in Moorsel. Dit was heel mooi verzorgd, ook het koppel dat zeer goede vrienden zijn wisten te vertellen dat het een heel goede ervaring was.
Ook in Hof Ter Velde in Baasrode een trouwfeest meegemaakt. Dat was ook heel lekker eten en mooi verzorgde. Als derde in Oost-Vlaanderen een trouwfeest in D'Hulhaege. Ook hier was het feest mooi verzorgd. Enige spijtige is dat vanuit sommige hoeken je door de pilaren de bruidspaar niet kon zien

Groetjes

Michèle



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 7:09:35

@ Karlien: voor 80 personen is die zaal echt wel super hoor! Ik zou persoonlijk niet getwijfeld hebben dan ;-).

@ Michèle: graag gedaan hoor :-). D'Hulhaege ken ik zelf niet maar datzelfde probleem was er ook in Salons Roskam in Merelbeke, vandaar dat we die zaal ook niet gekozen hebben. We vonden het spijtig dat dat niet iedereen alles kon zien :-).

Groetjes!

Evelien



Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik5-1-2012 8:42:44

Hey Karlien,


ook wij hebben gekozen voor Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen, éénmaal daar aangekomen en bezocht was ik direct verkocht.
Andere zalen die wij bezocht hebben:
* Caiperinha in Merelbeke
* Auberge du Pecheur in St Martens Latem
* Zilte Zoen in Temse
* Kaai 17 in Aalst
* Kasteel Coninckxdonck in Gentbrugge

Spijtig genoeg loopt het contact (in tegenstelling tot bij Delphine) bij ons voor de moment niet zo vlot bij Marieke, heb al een tijdje terug een paar mails gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Ik maak me nu wel nog geen zorgen, we hebben nog tijd genoeg, maar toch....:-)

We zien wel...

grtjs
A.



Delphine
21-4-2012
 Meld misbruik5-1-2012 10:25:35

@ Annelies: probeer haar eens telefonisch te bereiken, normaal heb je dan direct antwoord...



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik5-1-2012 12:16:03

Wij kozen voor 't Scheldehof in Schoonaarde (kleine 10 minuutjes van Wetteren)
www.scheldehof.be



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 16:41:36

Wij hebben gekozen voor Salons caipirinha in Merelbeke.

Andere zalen die we bezocht hebben in de buur:
* 't oud gemeentehuis in Wichelen
* De caelberg in Moorsel
* Hof van nassau in Zottegem
* Kasteel van Zwijnaarde
* Hof ten bosse in Heusden
* Tybeert in Lokeren

Zalen waar we al geweest zijn:
* Kasteel van Lebbeke
* Kasteel de rozerie in Aalst
* Salon de rosekam in Merelbeke

Maar voor ons was de keuze snel gemaakt. Heb wel al veel goeds gehoord over Het geuzenhof,maar zelf niet geweest omdat ik het iets te klassiek vond.

Succes
Groetjes Anneken



Petra

 Meld misbruik10-2-2012 16:13:43

Wij kozen voor 't Brouwershof in Affligem. Een oude brouwerij-hoeve uit de jaren 1700. Autenthiek gerestaureerd, gezellige binnenkoer, een grote zaal met prachtig dakgebinte. Het eten is er zeer lekker en ruim voldoende (overschotten kregen we zelfs mee). Prima service en bediening door garçons. Toffe en goede dj.
De dranken worden er via een brouwer aan groothandelsprijzen gerekend (0,55 euro voor een pils!). Onze champagne en wijnen konden we er zelf leveren, zonder kurkrecht.
Vriendelijke eigenaar die heel wat praktische geldbesparende tips en informatie geeft ...

Wij waren er voordien reeds enkele keren naar een feest geweest, en steeds was dit super. Onze keuze was dan ook snel gemaakt.

Andere zalen die we kennen uit de streek: De Snip, goed eten, maar zaal met weinig uitstraling, armoedig smal toegangsweggetje naar parking.
De Rozerie, mooi park en buitenomgeving. Feest is er op verdieping, dansgedeelte beneden, wat zeker niet praktisch is, vrij duur voor wat men krijgt.
Mooie Molen, nieuwe zaal maar schandalig duur.
Kasteel van Lebbeke, prachtige salons, te kleine ruimten voor iets grotere feest, zeer lekker eten indien de kok "goed gemutst" is.
De Montil, modern, design (is niet ons ding), eten is er bandwerk, teveel zaalpersoneel, prachtige tuin.

Petra





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info