Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even paniek

24-7-2006 15:48:25
Hallo bruidjes,

Vorige week zijn we naar onze feestzaal geweest om van de kleine zaal naar de grote zaal over te schakelen.

Die grote zaal was prachtig versierd (misschien voor iemand van jullie ;-) ) Maar tegelijk werden we ook met onze voeten op de grond gezet, met wat we nog allemaal moeten doen!

Wij willen graag een thema feest, maar jongens daar gaat nog wat bij komen kijken!

Vandaag al wat kleuren papier gaan halen om wat combinaties te kunnen maken, hebben jullie misschien nog wat tips wat mooi bij elkaar past?

Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 348

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-7-2006 19:09:14

Hey

Ge werkt met thema Kerstmis hé! Awel dan zou ik echt met de traditionele kerstkleuren werken groen en rood. En een kerstboom zetten met rode ballen en strikken. En aan de schouw van die sokken hangen. En hulst aan de tafels, zo een kerststukje. Ga eens kijken naar zo'n winkel waar ze kerstgerief verkopen. In Brugge bestaat er zo'n winkel die dat heel't jaar door verkoopt, en nu zullen ze daar heel veel tijd voor u kunne vrijmaken...

Groetjes

Vicky
09.09.06

Maaike
25-8-2007
 Meld misbruik25-7-2006 11:25:15

Hey Karen,

Als ik met niet vergis trouw je ook in't 's Graevenhof in Schilde?
Waar moesten jullie dan nog aan denken? Moeten jullie zelf voor de aankleding van de zaal zorgen? Wat zijn jullie ervaringen met de mensen van de zaal?
Donkerrood (fluweel), en goud zijn heel rijkelijke kleuren !
groetjes en nog heel veel succes !!!

Maaike
25.08.2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...