Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Industrieel pand/ schuur/boerderij omgeving Aalst/Erpe-Mere

  3-1-2012 15:48:59
Hallo,

Bij de overgang van Oud naar Nieuw heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en zijn we nu naïef op zoek naar van alles en nog wat.
We willen eerst een zaal/pand voor we een trouwdatum afspreken

Iemand enig idee waar we een industrieel pand (nieuw of oud) in de omgeving van Aalst/ Erpe-Mere zouden kunnen vinden die we zouden mogen huren om ons feest te kunnen laten in doorgaan?
Of iemand die iemand kent die een mooi gebouw heeft waar mee te praten valt?
Of een mooie schuur of een leuk boerderijtje?

Liefst van al zouden we een gebouw vinden waar we ook een springkasteel of iets dergelijks buiten kunnen zetten aangezien er redelijk veel kindjes zijn onder de genodigden.

Alvast bedankt!

Tim

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2085


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-1-2012 17:23:44

Hi Tim.
Eerst en vooral dikke proficiat met de verloving - you made a woman very happy :)
Welkom op dit forum - je zal hier nog veel tips vinden. Ik ben jammer genoeg niet van de streek maar je kan misschien al eens starten op www.zalen.be ? Een bezoekje aan de trouwbeurs in Gent in januari kan jullie ook wel verder helpen.
Veel plezier en geniet van de voorbereiding!
Rebecca



Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 8:19:53

Hey Tim,


Proficiat met de verloving!! En het feit van eerst eens rond te kijken naar zalen alvorens een datum vast te leggen is nog niet eens een slecht idee...Laat een zaal nu bij vele net hét moeilijkste punt al zijn van hun organisatie.
Wijzelf zijn van Aalst en hebben gekozen voor een morantisch kasteel om in te trouwen, maar als je graag een industriele look wilt, kan ik je Kaai 17 in Aalst aanbevelen!

groetjes,
en succes nog,

Annelies



Tim

 Meld misbruik4-1-2012 10:00:19

Hey,

Bedankt voor de reacties.

Kaai 17 vinden we zelf een leuke locatie en al veel goeds van gehoord. Enige nadeel is dat het op een verdieping bevindt, en er niet echt de mogelijkheid is om buiten een receptie te houden of iets van activiteit voor de kindjes.



Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 10:17:27

Er is wel een ruim terras aan achteraan op dezelfde verdieping als de zalen, of het groot genoeg is voor een groot springkasteel betwijfel ik, maar zeker om de kinderen eens buiten te laten.... Springkasteel kan toch vooraan op de parking? Niet? Of kinderen te klein, en te gevaarlijk daar met auto's, in dat geval begrijp ik het... Maar dan vrees ik dat de zoektocht niet simpel zal worden....Succes nog!

grtjs
A.



Tim

 Meld misbruik4-1-2012 18:32:22

Hey Annelies,

Nu ik wat beter naar je foto heb gezien, maar wij kennen elkaar van vroeger

Op die parking zou het desnoods kunnen, maar ik wil echt geen risico lopen...een ongeluk is rap gebeurd, zeker met kleine kinderen.

Maar als we niet echt iets anders vinden, zou het wel kunnen gebeuren dat we daar onze feest zullen houden

Groetjes,

Tim & Kimberly



Sara
22-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 15:08:04

Beste Tim,

Heb je intussen al andere locaties gevonden?
Wij zijn ook van Aalst en op zoek naar een leuke locatie..

Groetjes

Sara



Tim

 Meld misbruik21-3-2012 17:51:40

Hey Sara,

We hebben uiteindelijk toch gekozen voor Kaai 17. Er zijn in Aalst en omstreken niet echt andere (betaalbare) alternatieven.

We hebben nu al een drietal keer contact gehad met de uitbaters en dit is zeer aangenaam verlopen, Ze doen al het mogelijke en als je een vraagje hebt, mail je hen en je krijgt vrij snel een antwoord. Dus voorlopig is het een aanrader.

We hadden nog een andere prachtige locatie gezien in Massemen (Burgemeestershof)
http://www.burgemeestershof.be/
Maar jammer genoeg was hun feestzaal een beetje te klein voor ons aantal gasten die we verwachten.
Maar dat waren ook zeer leuke en aangename mensen (zeker een bezoekje waard)


Veel succes in uw zoektocht!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info