Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansles

24-7-2006 15:41:46
Hallo meiden,

Wij zitten met het volgende probleem: wij kunnen helemaal niet dansen!

We zijn (denk ik) ook niet het ideale koppel om met elkaar te dansen, mijn vriend is echt groot en ik ben maar klein!

Nu zouden we toch graag op dansles gaan, maar is dat nog haalbaar voor 22.12.2006? Bestaat er ook zoiets als privé les?

Groetjes,
karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 497

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik24-7-2006 15:53:23

Hallo,

Dat is nog haalbaar. Wij zijn eind mei met dansles begonnen en trouwen 9 september. Je bent dan natuurlijk nog geen prof maar je kent wel de basispassen van een aantal dansen. Wij doen dit bij walkiers: www.dansinstituutwalkiers.be . Zij geven lessen op verschillende plaatsen. De nieuwe reeksen beginnen in september.

groetjes,

marjolijn

Elke
15-7-2006
 Meld misbruik24-7-2006 17:27:12

Dag Karen,

Wij konden ook niet goed samen dansen en mijn man (super hé om dat te zeggen) is veel groter dan ik. Ik ben maar 1.55m groot dus...
Maar we zouden iets origineels doen en hebben salsa lessen genomen. En jawel hoor, het is ons gelukt ook.
Het is nog zeker haalbaar. Je moet gewoon veel oefenen thuis.

Groetjes
Elke
al 9 dagen een gelukkige vrouw

Véronique
3-6-2006
 Meld misbruik24-7-2006 19:02:16

hallo Karen,
je hebt zeker nog tijd,
in september beginnen overal nieuwe lessen.
Mijn man en ik zijn naar dansschool Devos in Mechelen geweest. Naast de gewone lessen hebben we 1 privéles genomen om specifiek onze openingsdans in te oefenen.
Wij hebben echt genoten van alle lessen en uiteraard ook van het dansen op ons huwelijk zelf.
succes
Véronique
(al sinds 3 juni gelukkig getrouwd)

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-7-2006 19:10:48

Hey

Wij hebben ook privé dansles bij Rose De Leyn in Brugge. We zijn begonnen in maart voor nu in september. Maar als ik het zo hoor waren we wel vroeg. De leraren zeiden het zelf ook dat wij wat meer tijd hebben dan de anderen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

carry
18-8-2007
 Meld misbruik24-7-2006 19:45:39

Aan Veronique,
Wij wonen ook in de buurt van mechelen en zouden graag dansles gaan volgen. Hoeveel moesten jullie betalen? wat was jullie openingsdans en waren jullie tevreden?
In ieder geval al een dikke proficiat met jullie huwelijk!!!!
Groetjes Carry

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik24-7-2006 20:19:48

Is er in de buurt van Roeselare een plaats waar je danslessen kan volgen? En ik zit ook met het probleem dat mijn vriend er niet zo naar uitziet... hebben andere bruidjes ook dit probleem, hoe overtuigen jullie je toekomstige?

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik24-7-2006 23:11:24

Hoi,

Tuurlijk is dit nog haalbaar! Er bestaat idd iets als priveles maar dat is wel wat aan de dure kant. Wij hebben danslessen gevolgd bij Rose de Leyn in Brugge vanaf september tot halverwege mei. We kunnen nu een wals, tango, chacha, salsa, merengue, boogie, Quickstep, ...noem maar op! Is wel leuk al je kan dansen en je kunnen eens kan tonen op een feest. Twee weken geleden zaten we op een trouwfeest en er werd een tango gedraaid en de iets oudere mensne vonden het leuk om zien dat een jong koppel dit ook kan!

Debra
11/08/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 8:36:31

Hey,

wij trouwen op 1 september en gaan inderdaad privé-lessen volgen. In Antwerpen is er een dansschool, DanzAteljee, die een speciale cursus trouwdansen geeft. Ze maken een dans op jouw liedje en in vijf lessen zorgen ze ervoor dat je het onder de knie hebt. Dus wij gaan begin augustus aan de slag. Het kost € 160.

Groetjes,
Lieve

carry
18-8-2007
 Meld misbruik25-7-2006 11:04:17

Hey Lieve,
Is dat voor jullie getwee of is het 160€ p.p?
Groetjes Carry

Els
1-4-2006
 Meld misbruik25-7-2006 13:12:56

tuurlijk lukt dit nog,... en wij zijn ook bij Walkiers geweest, wel niet op privéles, maar het is onze 'vaste dansschool'. En de lengte?? mijn man is 1,90 en ik kom nog niet aan de 1,60m, een hakje onder de schoen en voor de rest veel giechelen en gibberen... dat komt allemaal wel dik in orde!!

groetjes,
Els

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-7-2006 21:04:57

Da's voor de lessen, dus voor ons tweetjes.

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-7-2006 7:50:59

Hey allemaal,

kijk ook eens voor meer informatie op http://www.danzateljee.be/ , daar zie je foto's van het trouwdansen, info en prijzen.

Groetjes,
Lieve

sara
2-9-2006
 Meld misbruik26-7-2006 8:30:12

Voor de mensen uit Vlaams- Brabant: wij zijn net begonnen met danslessen in desmet Camby in Herent. Wij hebben 2 privé lessen om onze openingsdans in te oefenen, is een gewone slow maar we willen graag iets meer pasjes dan gewoon tegeltje schuifelen.
Ze vragen €39 voor een uur voor twee personen. En op een uurtje tijd krijg je al heel wat gedaan.
Is ook een heel vriendelijke lesgeefster (toch niet onbelangrijk) hebben heel wat afgelachen :D

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik1-8-2006 13:41:18

Hallo Karen,
ik ben net als Sara naar Desmet Camby in herent geweest, je moet maar eens op hun website gaan zien. We hebben 10 lessen genomen voor beginners en dat was 95€ per persoon denk ik. Maar na 7 lessen zijn we gestopt, het werd te veel met nog de rest van het georganiseerd voor de trouw en zo'n ingewikkelde danspasjes hoeven niet. De eerste lessen hielpen enorm op weg.

Dominique
25.11.2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...