Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes van 20 oktober 2012

  3-1-2012 14:03:43
Hallo,

graag had ik zoals de titel zegt geweten wie wat al geregeld heeft die trouwt op 20 oktober :-)
Wat ben ik nog blij want vorige week heb ik mijn droomjurk gevonden :-)
Hopelijk tot snel met wat reacties.
Wij hebben al:
-de zaal
- de fotograaf
- de deejay
- kleedje
- datum vastgezet bij de priester
- zo goed als volledige genodigdenlijst

sofie
20-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1107


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-1-2012 15:25:38

hey, wij trouwen op 6 oktober, dat is niet zo ver van 20 oktober en wij hebben al:
-de zaal
-de kerk vastgelegd + eerste ontmoeting priester
-dj
-fotograaf
-vervoer
-kleedje
-juweeltjes
- een basis gastenlijst
-getuigen en kindjes gevraagd



sofie
20-10-2012
 Meld misbruik3-1-2012 15:29:45

vervoer ben ik momenteel mee bezig maar allemaal zo duur :-O nog altijd de goedkoopste aan het zoeken. Van planning zit ik ook goe, we hebben ongeveer evenveel. De getuige van mij is al gevraagd enkel mijn vriend weet nog niet goed wie hij zal vragen. En de kindjes moet ik niet ver zoeken :-) dit zullen kindjes van mijn zussen zijn dus dat is ook niet zo moeilijk te vinden :-)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik3-1-2012 15:32:28

jah vervoer... zucht.... duur... ik weet het. Dat was bij ons een serieus discutiepunt en veel traantjes. maar het is ons wel gelukt.



Lieselot
20-10-2012
 Meld misbruik3-1-2012 17:29:21

Hallo,

Wij stappen ook op 20 oktober in het huwelijksbootje :) Wij hebben onze zaal al, uur van het huwelijk, dj, fotograaf, al een groot deel van de gastenlijst. Voor vervoer zijn we ook nog aan het kijken maar idd zéér duur. Mijn kleed heb ik nog niet maar ik laat het maken, dus heb ik wel nog eventjes tijd. Schoenen zou ik graag van Noë pumps hebben. Van waar ben je afkomstig?
We zijn ook al aan het kijken voor de huwelijksreis, het wordt wss Kenia.

Groetjes en nog véél succes met de voorbereidingen! Spannend!



woio
20-10-2012
 Meld misbruik3-1-2012 19:44:32

Hey! Ook wij trouwen op 20 oktober... spannend!
In ieder geval veel succes met de planning van jullie trouwfeest en laat het een prachtdag worden!
Groetjes



sofie
20-10-2012
 Meld misbruik3-1-2012 20:24:47

@ lieselot: wij zijn van Pittem bij Tielt. Huwelijksreis daar hebben we nog niet onmiddelijk aan gedacht, ook omdat dieter niet zomaar verlof kan nemen wanneer hij wil. Dus mss rond de 1ste november een citytripke maken da zal ook tof zijn.
Dus de reacties die ik al zie zeggen mij dat we allemaal ongeveer op het zelfde punt in de planning zitten :-)



Jadranka
20-10-2012
 Meld misbruik7-1-2012 12:06:28

Hey, wij trouwen ook op 20 oktober. Voor de Wet hebben we al achter de rug. (zie foto) Wij doen dan de viering in de feestzaal met rent-a-priest en enkel deze dingen liggen al vast. We hebben het druk want gaan ook dit jaar starten met onze bouw dus jullie zitten heel goed op schema. Straks naar de zaal gaan kijken met mijn ouders. Hopelijk volgende week wat tijd om DJ en fotograaf te zoeken. Krijg er wat stress van als ik jullie berichtjes lees. We kiezen geen speciaal vervoer dus das eigenlijk ook ok en voor de kindjes moeten we ook niet zoeken. Ahja, ik zing in een koor dus de muziek is eigenlijk ook al in orde. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...