Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis geboekt!

  3-1-2012 13:52:40
Hey iedereen!!

Onze huwelijksreis is sinds gisteren geboekt!
Een hele geruststelling dat we dat nu ook van ons to-do lijstje kunnen schrappen!

We gaan 16 dagen naar Mexico!

We kijken er zo hard naar uit!!

Tip: zeker de prijzen eens vergelijken met Nederland..

Tina
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1520


Femke
2-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 14:15:54

Hoi Tina,

Wij gaan ook 16 dagen naar Mexico op huwelijksreis!
Hebben jullie ook via Nederland geboekt?
We hebben lang liggen twijfelen om naar Mexico te gaan, want het zou daar onweer en orkaanseizoen zijn (juli).
Maar ik denk dat het echt een mooi land is en daarom nemen we het risico

groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-1-2012 14:24:59

Hallo. Via wie hebben jullie geboekt in Nederland? Hoe hebben jullie dit opgelost met jullie reisverzekering? Bedankt voor de info. Groetjes, Rebecca



Femke
2-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 14:35:03

Wij hebben via Neckermann.nl geboekt, was echt een enorm prijsverschil met touroperators in België Ik heb eerst nog naar hen gebeld voor meer informatie. Ze hebben een speciaal nummer voor België. Wij hebben geen reisverzekering afgesloten, we kunnen deze nog altijd bij de boeking toevoegen tot een paar weken voor vertrek.
Wij zijn al een paar keer met een Nederlandse touroperator op reis geweest en dat is altijd al heel goed meegevallen! Het enige minpunt is dat je naar Schiphol moet, maar met een verschil van 2000 euro is dat rap gekozen



Tina
23-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 15:30:00

Hey dames!
Femke:
Naar het schijnt zou het orkaanseizoen pas beginnen in augustus.. In juni zouden er enkel korte hevige regenbuien zijn (ca. 10 min - max 1u) hebben ze ons verteld.. Wij dachten eerst pas in december te gaan.. Maar omdat het dan toch warmer bleek in juni, we anders pas 6m na onze trouw konden gaan en we nu dan ongeveer nog 1 jaar moesten wachten, hebben we wat navraag gedaan en toch beslist in juni te boeken. Naar welk hotel gaan jullie? En hoe gaan jullie naar de luchthaven in Amsterdam?

Rebecca:
wij hebben ook via neckermann Nederland geboekt. Wij zijn wel naar Maastricht gegaan (was de 1ste keer dat we dat deden via Nederland en voelde mij toch zekerder met al mijn vragen live te kunnen afvuren + we hebben er dan maar een leuk dagtripje van gemaakt). Maar inderdaad via de website of het speciale telefoonnummer kan het ook.
We konden daar ook kiezen om uit Brussel te vertrekken: dit was al 1.300 € goedkoper dan via Neckermann België!! We hebben besloten uit Amsterdam te vertrekken en dat bespaart ons in totaal ook 1.800 €!! Dus inderdaad zoals Femke zegt, toch wel de moeite :)
Wij hebben een reis-annulatieverzekering via Europe Assistance, ook daar afgesloten.. Dit was ongeveer 80 € per persoon voor een jaar..



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 18:09:53

Mexico is precies populair :)

Wij gaan daar ook gaan honey-monen..
We hebben ook al gehoord van het orkaanseizoen waar we ons naar het schijnt niets of niet veel van moeten aantrekken..
Was het maar al zo ver, eerst de mooiste dag van ons leven en dan een droomreis..



Femke
2-6-2012
 Meld misbruik4-1-2012 19:52:47

Wij gaan naar Sandos Playacar beach resort. En jullie?
We vertrekken op 4 juli. We kunnen niet vroeger vertrekken want staan beide in het onderwijs!
Normaal gezien gaan wij met de trein naar schiphol. We hebben dit een paar jaar geleden ook gedaan en is heel goed meegevallen



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-1-2012 15:40:09

wij zijn vorig jaar in mei gegaan naar mexico ... ze zeiden dat het ook soms felle regen kon zijn : geen regen gezien enkel toen we op het vliegtuig zaten en daar vertrokken. dan valt het even serieus uit de lucht maar het klaart snel weer op en wordt altijd snel terug goed weer!!!

mexico was een prachtige reis, echt top! geniet er van!

wij gaan later zeker nog een keertje terug! en dan moet het echt goed meevallen... want wij zijn zo'n mensen die nooit naar hetzelfste land zouden terug gaan



Tina
23-6-2012
 Meld misbruik9-1-2012 20:53:41

Wij gaan naar Sandos Caracol Eco resort.
Ben eens benieuwd!!

Mja, wij dachten ook met de trein, maar als die vlucht dan 's nachts valt.. Enfin, we zullen wel zien. Dat is nu nog het minste :)

Hebben er zo zin in!

Bedankt Dorien, zullen we zeker doen! Leuk om te lezen dat het zo goed meevalt :)



Femke
2-6-2012
 Meld misbruik10-1-2012 19:54:39

Wij hebben zitten twijfelen om naar Sandos Caracol Eco resort te gaan, het is wel van de zelfde keten, wel toevallig, want er zijn zo veel hotels daar



anouk
8-6-2013
 Meld misbruik25-3-2013 12:30:14

Hallo,wij gaan ook naar sandos caracol in playa del carmen ?
Wat vonden jullie van het hotel meisjes ??

MVG



Saskia
23-6-2012
 Meld misbruik25-3-2013 13:47:13

Echt een aanrader!!! :)

Het is er echt zalig, zooooo mooi, heerlijke resort, mooi weer, er lopen ook gewoon dieren in het resort: wasberen, neusberen, (ontwormde en verzorgde) katten, apen slingeren door de bomen vlak voor je terras, het eten is er zo lekker (verschillende buffetrestaurants en verschillende à la carte restaurants), smoothies en cocktails (zelfs mojito's!!) a volonté, en de mensen zijn er zo vriendelijk: ze springen echt voor u (zonder per se fooi te verwachten)!!
Ik zou zo terug willen gaan! :)

Zitten jullie ook in het 21+ gedeelte?





anouk
8-6-2013
 Meld misbruik25-3-2013 14:02:45

Hallo Saskia

we hebben met sunjets geboekt en kregen een promokamer in het Selectgedeelte ik denk adults only ...
Ik ben al naar Mexico geweest, maar dit hotel ziet er gewoon op en top uit
Doen ze iets speciaals voor de honeymoon ?
En ken je te voet naar het centrum van playa del carmen ??





Saskia
23-6-2012
 Meld misbruik2-4-2013 12:50:00

Ja, het is echt super! :)

Dat is inderdaad het adults only gedeelte: heel leuk, heb je een apart rustig zwembad (waar ze u trouwens komen bedienen :)), wat toch zeker op een huwelijksreis heel aangenaam is :)

Bij ons had het reisbureau dat doorgegeven en we hadden zo'n huwelijkspakketje gekregen (kaarsje met wierook en potpourri en 2 just married t-shirts).

Verder (niet alleen voor honeymooners) kan je ook (gratis) een romantisch boottochtje reserveren, waarbij je champagne en aardbeien met chocolade krijgt. Je kan ook een romantisch diner doen, waarbij je ook nog is champagne krijgt en ze foto's trekken :)

Ik denk niet dat het echt te doen is om te voet naar het centrum te gaan.. Er staan constant 'valiezen-boys' ter beschikking aan de ingang, die je kan vragen een taxi te bellen om u naar het centrum te doen ( die werken dan met vaste prijzen die wel meevallen)

Geniet er dubbel en dik van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums