Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

piekeren over van alles

3-1-2012 10:59:31
heej ... allereerst nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar (beter iets te laat dan nooit)

nu kunnen we zeggen : DIT jaar trouwen we! maar alles komt hier ook plots precies mee in een versnelling :s

alhoewel we al veel geregeld hadden begin ik plots aan veel te twijfelen, te piekeren over wat we nog moeten doen, ...

hoe ver zitten anderen die trouwen rond onze datum met hun voorbereidingen?

groetjes x

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 996

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik3-1-2012 11:12:02

hey dorien,

hier is het ook beetje paniek! er is nog zoveel te doen! eerst en vooral heb ik schrik dat mijn afspraak met de visagiste ni gaat doorgaan ofzo of dat die niet komt opdagen! mijn verloofde moet nog steeds zijn kostum hebben, we moete de trouwkaars ook nog regelen, wij moeten zelfs nog voor de eerste keer naar de priester en dan het boekje afwerken. mijn boeket en de corsages moeten ook nog in orde gebracht worden, maar krijg geen mail terug (grrrrr). de uitnodigingen moeten nog naar de drukker! pfffff .... en nog zoveel meer! we hebben zelfs nog niet echt vervoer kunnen regelen met die werken in onze straten! aaaah hier is het stress stress en stress.... en dan is er nog de pas me de jurk! pfff nog teveel om te regelen!!!
en inderdaad nog maar 122 dagen!!!

jana xxx

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik3-1-2012 11:36:56

Hallo,
voor jou ook een gelukkig nieuwjaar.

Hier soms ook eventjes paniek. Ik ga kijken om per maand een lijstje te maken wat ik wil afwerken. Deze maand staat dit nog op onze lijst:
-We gaan deze maand naar de pastoor (ook voor de eerste keer), voor het misboekje hebben we al een eerste draft. Dus dat kunnen we voorleggen aan de pastoor. Voor een huwelijkskaars rondkijken.
-Verder gaan we de menu deze maand vastleggen.
-De uitnodigingen finaliseren en uploaden bij Vistaprint om te laten printen.
-De gastenlijst afwerken.
-De bestelling voor bruidsboeket, corsages en bloemstuk voor de kerk doorgeven.
-Eens bij de kapper gaan voor mijn proefkapsel.

vorige vrijdag zijn we naar fede di oro geweest en daar onze ringen besteld. Dus dat heb ik ook al kunnen afvinken.
Voor mijn jurk mag ik begin februari bellen.
mijn vriend moet nog schoenen, hemd en das kopen.

We hebben ook net een huis gekocht, waarbij we de verhuis plannen voor in mei, als we terug zijn van op reis. Dus ons voorjaar zal goed vol zitten.

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik3-1-2012 11:38:08

Hellow!
Wij trouwen juist een weekje voor jullie!!!

Wat al gedaan is:
- ceremoniemeester gekozen
- zaal vast gelegd (www.vijverhof.be)
- kostuum bruidegom (www.gentlemen.be)
- trouwkleed (www.primadonna-deerlijk.be)
- kostuums suite (www.gentlemen.be)
- vervoer (www.ceremonievervoer.be)
- fotograaf (www.christvilez.be)
- kerk (uur en datum vastleggen)
- muziek in de mis (www.dsomusic.be)
- bedankjes
- trouwkaars (www.ateljee-lalyboo.be)
- afspraak visagiste
- afspraak nagelstyliste
- afspraak kapster
- DJ (www.dsomusic.be)
- getuigen
- Ringen (www.orfino.be)

wat nog te doen:
- kleren bruidskindjes
- zondag 29januari gaan voorproeven in de zaal! (altijd leuk :D) en dan ook de menu samenstellen!
- 10maart pas van mijn kleed
- vrijdag ga ik shoppen voor mijn lingerie en schoenen (solden!!!)
- bloemist
- misboekje in orde krijgen
- uitnodigingen laten maken en versturen (daar heb ik momenteel de meeste stress voor)
- tafelindeling
- huwelijksreis boeken

voor de rest moet je wat zelf aanvoelen of je goed bezig bent of niet denkek :/

mss een to do lijst aanleggen?
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=283427

groetjes

Ulrike

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik3-1-2012 12:04:56

Geen stress, je hebt nog 5 maanden. De dingen die je moet doen, nemen echt niet zoveel tijd in beslag! Door hier op het forum bezig te zijn, heb je vaak al een idee wat je wil en dat gaat wel snel. No worries dus, enkel genieten is de boodschap!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik3-1-2012 12:22:20

Hey Dorien!

Wij trouwen een weekje voor jullie en hebben voorlopig nog volgende zaken te regelen :
- eerste pas trouwjurk (einde januari)
- tegen dan moet ik lingerie hebben (ga ik deze week voor zien)
- juwelen (ik weet al wat, nu enkel nog zoeken... :-))
- kostuum verloofde (afspraak half februari wegens nieuwe collectie. Ik maak me hier persoonlijk totaal niet druk in, als je ineens naar een goeie winkel gaat, slaag je zeker!)
- afspraak pastoor (dit vooral voor de details te bespreken en misboekje tweede keer te laten nalezen. Indien OK, gaan we ineens de boekjes laten drukken)
- bespreking menu (afspraak begin februari met trouwzaal)
- tegen dan moeten we ook zo goed als een definitieve gastenlijst hebben
- uitnodigingen bestellen (keuze hierin is zo goed als gemaakt)
- bloemen kerk (na afspraak pastoor)
- afspraak DJ (maart ergens)

Begin/half maart spreken we nog eens af met de ceremoniemeester en gaat mijn vriend mijn bruidsboeket bestellen (geen idee waarom dit nóg vroeger zou moeten!)

Ik maak me eigenlijk helemaal nog niet zo druk. Alles wat wij nog moeten doen, is snel gepiept en we weten ongeveer al wat we willen dus langt hoeft het zeker niet te duren... :-)

Probeer maar een beetje rustig alles af te werken!

Groetjes Feike x

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik3-1-2012 12:36:46

Hey Dorien,

Hier ook af en toe paniek als we kijken wat we nog allemaal moeten doen, maar beetje per beetje zullen we er wel geraken! We moeten nog naar de fotograaf, ceremoniemeester, pastoor, kledij gaan passen bruidskindjes, schoenen gaan kiezen voor mijn verloofde en ik, zijn hemd gaan passen ( om nog wat bij te werken) Mijn trouwjurk is nog niet binnen, huwelijkskaars moeten we nog kiezen en proefkapsel is begin februari en zo gaat het door...
We zullen er allemaal wel geraken en een prachtige dag beleven!

groetjes!

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...