Terug naar overzicht
Hey!Ik ben ook ten huwelijk gevraagd met oudejaarsnacht, al was het niet met vuurwerk op de achtergrond :)Geniet ervan en veel plezier met de voorbereidingen!
proficiat!greetz,Christ Vilezwww.huwelijksfotografie.info
Proficiat !! Idem hier :) Ik loop op wolkjes !!
hey; Voor allen die ook gaan trouwen Proficiat!!! Denk da we veel hulp van elkaar kunnen gebruiken. We gaan 22januari naar de huwelijksbeurs in gent om al eens een idee op te doen alleen feestzaal weten we al zeker Art niveau te st.Gillis-Waas mits we daar wonen en je ook mag kiezen wat je uiteindelijk wilt doen. Eten met een beperkte groep suite(20) en avondfeest (80) met dessertenbuffet en nachthapjes Maar voor de rest weten we nog niks waar te beginnen. Wanneer kan je eigenlijk datum gaan vast leggen in gemeente en kerk ??? groetjes
Hey Miranda!Proficiat - wij trouwen een weekje na jullie (verloofd sinds 23 juli van dit jaar). Wij gaan op 14 januari naar de trouwbeurs in Kortrijk. Ben es benieuwd!De kerk kan je niet vroeg genoeg vastleggen en voor de gemeentes verschilt dit. Officieel is dit 6 maand op voorhand maar sommigen noteren al veel vroeger je datum in potlood. Wacht ook niet te lang met het vastleggen van een DJ en fotograaf!GroetjesRebecca
hey ,proficiat fotograaf doet een nonkel ;dus daar geen zorgen over een dj hebben we nog niet. Ik kan niet wachten om het vast te gaan leggen.groetjes