Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verloofd

2-1-2012 21:15:25
hey een gelukkig 2012 het jaar begon voor mij ook fantastisch na 8jaar heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagt op oudjaar met het knallen van het vuurwerk op achtergrond. Is nog wel even een mooie datum 20 april 2013 word dan ook 30jaar dus wat is er mooier cadeau dan een trouwfeest !!! Kijk al uit naar de bruidsjurk .......

miranda
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 606

Karlien
4-5-2013
 Meld misbruik2-1-2012 21:57:37

Hey!

Ik ben ook ten huwelijk gevraagd met oudejaarsnacht, al was het niet met vuurwerk op de achtergrond :)
Geniet ervan en veel plezier met de voorbereidingen!

Christ

Meld misbruik2-1-2012 22:11:43

proficiat!
greetz,
Christ Vilez
www.huwelijksfotografie.info

Ine
22-9-2012
 Meld misbruik3-1-2012 1:41:26

Proficiat !! Idem hier :) Ik loop op wolkjes !!

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik3-1-2012 15:29:30

hey;
Voor allen die ook gaan trouwen Proficiat!!! Denk da we veel hulp van elkaar kunnen gebruiken. We gaan 22januari naar de huwelijksbeurs in gent om al eens een idee op te doen alleen feestzaal weten we al zeker Art niveau te st.Gillis-Waas mits we daar wonen en je ook mag kiezen wat je uiteindelijk wilt doen. Eten met een beperkte groep suite(20) en avondfeest (80) met dessertenbuffet en nachthapjes Maar voor de rest weten we nog niks waar te beginnen. Wanneer kan je eigenlijk datum gaan vast leggen in gemeente en kerk ??? groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-1-2012 17:21:24

Hey Miranda!
Proficiat - wij trouwen een weekje na jullie (verloofd sinds 23 juli van dit jaar). Wij gaan op 14 januari naar de trouwbeurs in Kortrijk. Ben es benieuwd!
De kerk kan je niet vroeg genoeg vastleggen en voor de gemeentes verschilt dit. Officieel is dit 6 maand op voorhand maar sommigen noteren al veel vroeger je datum in potlood. Wacht ook niet te lang met het vastleggen van een DJ en fotograaf!
Groetjes
Rebecca

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik3-1-2012 22:28:32

hey ,proficiat
fotograaf doet een nonkel ;dus daar geen zorgen over een dj hebben we nog niet. Ik kan niet wachten om het vast te gaan leggen.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...