Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling etc.

2-1-2012 20:48:54
Hoi hoi,

Eerst en vooral een geweldig jaar gewenst aan iedereen en voor diegenen die dit jaar al trouwen, veel aftelpret, zon en plezier gewenst ;)
Vandaag heb ik nog eens alles overlopen en de gastenlijst aangepast. De meesten hebben we uitgenodigd op ons dansfeest (150 p.), waardoor we op onze receptie maar een dikke 50 mensen hebben (suite inbegrepen). Gerekend dat daar een aantal niet van komen, vraag ik me af of het dan wel de moeite is om een aparte receptie te houden... Maar dan wordt het wel al een groot avondfeest anders. Klein dilemma dus, maar voorlopig gaan we de receptie gewoon laten doorgaan. Voor de rest gaan de voorbereidingen vlotjes, donderdag zit ik samen met mijn neef en een vriend van hem, die de foto's zullen trekken en 18 januari heb ik mijn laatste pas al! En dan stilaan afspraken maken met zaal i.v.m. het eten, proefkapsels, make-up... Enkel het boeken van een fotohokje verloopt niet zo vlotjes, ik kan bijna geen enkel bedrijf te pakken krijgen...
Vandaag hebben we ook nog een dagindeling gemaakt, feel free to comment ;) Het zit er strakjes uit, maar er is overal al ruimte voor onvoorziene omstandigheden ingecalculeerd!

06:30 Opstaan + ontbijten + klaarmaken

07:15 Vertrekken kapper

07:30 Kapper Saar & mama, make-up

08:45 Thuis aankleden

09:15 Pieter arriveert + suite, toasten met suite

09:45 Vertrek richting stadhuis

10:00 Wettelijk huwelijk

10:30 Einde stadhuis + Foto’s aan stadhuis + Toast en hapjes op het plein

11:30 Pauze: broodjeslunch met suite thuis

13:00 Vertrek feestzaal

13:20 Aankomst feestzaal + drankje

13:45 Foto’s met suite

14:30 Foto’s Saar & Pieter, suite krijgt koffie in feestzaal

15:30 Start Receptie

17:30 Einde Receptie

18:00 Diner suite

20:30 Start avondfeest (binnenkomen, drankje en hapjes)

21:30 Openingsdans + muziek en doorlopend hapjes

00:00 Bruidstaart & koffie

PARTY!!!

Sarah
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 512

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik3-1-2012 2:04:28

Oef, om 9 uur al beginnen met toasten, nog voor het huwelijk... dat zou ik niet zien zitten ;-)

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik3-1-2012 8:43:11

De dagindeling ziet er goed uit!
Zelf twijfel ik ook nog over een aparte receptie maar we hebben een aantal kennisen waarvan je niet buiten kan om deze uit te nodigen maar die voor mij niet op het avondfeest moeten komen daarom bij ons ook een aparte receptie.

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 11:11:12

Wij nemen ook bewust een receptie, want nog is die extra gasten bij het avondfeest, je tijd verdelen over 150 mensen 's avonds is zowiezo al zwaar hoor.
Er nog is extra 50 bij ...
Zie dat je ook ff kan uitblazen tussendoor hé!

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...