Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  16-6-2004 18:37:56
Hey,

Al een heel tijdje geleden heb ik hier op het forum gelezen dat er in een klooster in Elversele of Waasmunster huwelijkskaarsen worden gemaakt of dat je die daar kan kopen. Kan er mij iemand aan het adres of telefoonnummer helpen.

Groetjes,
Liesbeth

Liesbeth
14-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1245


Martine
10-7-2004
 Meld misbruik17-6-2004 6:29:37

Liesbeth, je kan er ook gewoon een kopen bij Parafine (in de meeste grote steden)



Laila
16-7-2005
 Meld misbruik17-6-2004 20:50:38

Een vriendin van mij heeft de hare gehaald in scherpenheuvel! Misschien een bruikbare tip, al dan niet te voet te gaan kopen ;-)

Groetjes Laila



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik17-6-2004 22:05:50

Hallo
Wij zijn van dendermonde en zijn onze huwelijkskaars gaan kopen bij de paters hier. Das hier een winkeltje met alles soorten kaarsen, we hebben ook onze naamkaartjes voor in de zaal laten schrijven door hun in zo van dat schoonschrift.
Als je het adres wil , moet je het maar vragen.



Lisbeth
17-8-2004
 Meld misbruik25-6-2004 18:18:48

Beste Liesbeth,
wij hebben onze trouwkaars bij parafine gehaald. En het voordeel van ons model is dat ze alleen maar van binnenuit wegsmelt zodat het omhulsel altijd blijft.Zo kan je de kaars regelmatig gebruiken en word het niet alleen een stuk om naar te kijken.
Groetjes Lisbeth.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...