Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie wil, neemt maar eens een kijkje ...

  24-7-2006 12:17:24
Nog 33 dagen te gaan...
Wie wil, neemt maar eens een kijkje op onze trouwsite... Laat de reacties in het gastenboek nog maar eens goed aanzwellen...

Evy en Christof
www.users.poink.be/evychristof

Evy
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 938


Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik24-7-2006 13:16:23

Hey Evy,

Het is een prachtige site !

ik heb gelezen dat jullie kindermisboekjes hebben ? Wat bedoel je hier juist mee ?
En dat houten kistje voor de ringen vinden we leuk, weet je nog waar je dit haalde ?

Groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

www.gunther-annsophie.bruiloftsite.nl



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik24-7-2006 17:00:26

Hey Ann sofie,

Bedankt voor je berichtje in ons gastenboek.

Het houten kistje voor de ringen vindt je in de AVA winkels, bij de geboorte artikelen weliswaar.
Wij hebben voor de kindjes een boekje met tekeningen afgedrukt en kleurpotloodjes voor tijdens de viering. (ik had dat hier op het forum eens gelezen en vond dat wel tof)

groetjes Evy



sadia
7-7-2007
 Meld misbruik24-7-2006 19:18:58

Hoi Evy,

Eerst en vooral proficiat met je website. Heel mooi!! Ik heb gezien dat jullie twee bruidsjongens hebben. Wat ga je hen allemaal laten doen, maw gaan ze mee op fotolocatie, geven ze de ringen af, hoe gaan ze de ringen afgeven (ringkussen, beertje,...)? Wij hebben ook een bruidsjongen, die dan 7 zal zijn, vandaar.

Laat je me iets weten,

Groetjes,

Sadia
sadiake@hotmail.com



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...