Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

familytime! questiontime! hatelijk!

31-12-2011 8:30:22
hallo,

met de feestdagen die er voor de moment zijn, stromen natuurlijk de vragen binnen: wat moete wij dragen? hoe moeten wij lopen? wat met de kerk, wanneer moet wie binnegaan? hoe ziet de feestzaal eruit??? blablablablabla!!!!
alsof ik nog ni genoeg stress heb! nog 125 dagen te gaan! ik vrees hoe dichter de datum hoe nog meer vragen ik ga krijgen! En dan durven ze nog te protesteren: zoals "ik lees ni voor ze in de kerk", of "ik ga ni rijden zenne met mijn eigen wagen" ....
Mijn verloofde zou graag me zijn mama de kerk binnegaan, ik ga ook met mijn mama omdat mijn papa overleden is! probleem vind ze: wat dan met mijne man??? alsof die ni eventjes alleen binne kan gaan! daarom dat ik geen suite heb, het komt oneven uit, de reden waarom: mijn zussen beslisten om niet te komen naar ons huwelijk omdat mijn mama aanwezig gaat zijn!!!! tof he! mijn twee bloedeigen zussen kunnen hun egoisme niet eens een dagje opzij zetten! maar bon, ik hou mij sterk! pfff door al die zever errond kan ik niet eens genieten van het verloofd zijn!! ik weet dat mijn trouwdag niet zal zijn hoe ik het wil, maar toch zet ik door, met of zonder hun! ik begrijp het niet: waarom kunnen mensen dat niet??? zo 1 dagje proberen voor mij hun egoisme opzij te zetten?? ma bon met het te zeggen van: ik heb geen suite begrijpen ze het nog niet dat ze niet in een rijtje moete binnegaan in de kerk! dat moet niet! zolang ik en mijn verloofde maar laatst binnen zijn! dus wat de rest doet of hoe ze binnegaan ga ik mij ook ni mee bezig houden!
sorry bruidjes en gommen maar het moest even van mijn hartje!! hebben jullie ook zoveel zever en stress errond? of ben ik alleen?
groetjes en happy newyear JANA xxx

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 665

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik31-12-2011 9:30:37

Hey Jana,

Ik denk dat heel veel mensen dergelijke situaties meemaken.
Wat ik even wou meegeven is toch het volgende, bij mijn neef was de suite ook oneven en dan hebben ze aan één van de nichten gevraagd om mee te lopen, wat een heel toffe oplossing was.

Ik vind het wel heel erg voor je dat je zussen er niet 'willen' bij zijn...
Mijn broer kan soms ook van die stomme opmerkingen maken over de trouw maar ik weet dat hij er sowieso zal zijn. (hij heeft gwn een grote mond ;-)... hij is negen jaar ouder als me en wil het altijd beter weten hé)

Heb je al proberen uit te leggen aan u zussen hoe belangrijk het voor jou is?

Probeer voor de rest zoveel mogelijk het toch jouw dag te maken!!
Je gaat er anders spijt van krijgen!!

Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik31-12-2011 9:34:19

Hey Jana,

niet teveel stressen meid, de voorbereidingen komen allemaal in orde! Maar ik kan wel begrijpen dat het niet leuk is als "familieperikelen" het goede gevoel dat je moet hebben bij de voorbereidingen overhoop halen. Probeer het niet teveel aan je hart te laten komen. Bekijk het zo: het feit dat ze (te)veel vragen stellen, toont wel dat ze allemaal betrokken zijn met jullie trouw. Gun jezelf af en toe ademruimte zodat je ten volle van de voorbereidingen kan genieten. Komt goed, geloof me! ;-)

Liefs, Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-12-2011 10:34:23

Hey Jana,

Ik denk dat er veel aanstaande bruidjes vaak met de handen in het haar zitten omwille van familieproblemen...
Ik zou zeggen, maak er jullie droomdag van en trek je niet te veel aan van commentaren die je krijgt! Als ze zo moeilijk doen over in een rijtje lopen, inderdaad geen rij dan :-)!

Probeer toch nog van de voorbereidingen te genieten, het wordt zéker een prachtige dag!

groetjes!

Els
27-1-2012
 Meld misbruik31-12-2011 10:55:07

Ik begrijp je volkomen , hier in de familie is het ook altijd wel iets , het zou ons allen een paar uurtjes leeswerk geven moest ik mn uitleg hier neerschrijven , maar daar ga ik je niet mee vervelen, je bent echt niet alleen hoor , mn ventje kalmeert mij wel als er weer eens iets is maar je zit er toch maar mee, ondanks probeer ik toch te genieten en dan denk : eindelijk kan ik met hem trouwen en hij en onze 3kids dat zijn degene die ik er bijwil , zij zijn het belangrijkst

nog veel succes en sterkte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...