Terug naar overzicht
Hey Jana,Ik denk dat heel veel mensen dergelijke situaties meemaken. Wat ik even wou meegeven is toch het volgende, bij mijn neef was de suite ook oneven en dan hebben ze aan één van de nichten gevraagd om mee te lopen, wat een heel toffe oplossing was.Ik vind het wel heel erg voor je dat je zussen er niet 'willen' bij zijn... Mijn broer kan soms ook van die stomme opmerkingen maken over de trouw maar ik weet dat hij er sowieso zal zijn. (hij heeft gwn een grote mond ;-)... hij is negen jaar ouder als me en wil het altijd beter weten hé)Heb je al proberen uit te leggen aan u zussen hoe belangrijk het voor jou is?Probeer voor de rest zoveel mogelijk het toch jouw dag te maken!!Je gaat er anders spijt van krijgen!!
Hey Jana,niet teveel stressen meid, de voorbereidingen komen allemaal in orde! Maar ik kan wel begrijpen dat het niet leuk is als "familieperikelen" het goede gevoel dat je moet hebben bij de voorbereidingen overhoop halen. Probeer het niet teveel aan je hart te laten komen. Bekijk het zo: het feit dat ze (te)veel vragen stellen, toont wel dat ze allemaal betrokken zijn met jullie trouw. Gun jezelf af en toe ademruimte zodat je ten volle van de voorbereidingen kan genieten. Komt goed, geloof me! ;-)Liefs, Evelien
Hey Jana,Ik denk dat er veel aanstaande bruidjes vaak met de handen in het haar zitten omwille van familieproblemen...Ik zou zeggen, maak er jullie droomdag van en trek je niet te veel aan van commentaren die je krijgt! Als ze zo moeilijk doen over in een rijtje lopen, inderdaad geen rij dan :-)!Probeer toch nog van de voorbereidingen te genieten, het wordt zéker een prachtige dag!groetjes!
Ik begrijp je volkomen , hier in de familie is het ook altijd wel iets , het zou ons allen een paar uurtjes leeswerk geven moest ik mn uitleg hier neerschrijven , maar daar ga ik je niet mee vervelen, je bent echt niet alleen hoor , mn ventje kalmeert mij wel als er weer eens iets is maar je zit er toch maar mee, ondanks probeer ik toch te genieten en dan denk : eindelijk kan ik met hem trouwen en hij en onze 3kids dat zijn degene die ik er bijwil , zij zijn het belangrijkstnog veel succes en sterkte