Terug naar overzicht
Hoi,Mijn nicht heeft dat aan haar beste vriendin gevraagd omdat allemaal klaar te zetten. Ik denk dat zij daar dan een halfuurtje op voorhand was. Mss is dat een optie.
Heyhey,Ja dit moet normaal vlak voor je huwelijk klaargelegd worden zodat dat klaar ligt als de gasten binnenkomen en gaan plaatsnemen.Ik denk dat ik dit ga vragen aan mijn tantes die ook de kerk van bloemen gaan voorzien ;-).Groetjes!Evelien
Een half uurtje ervoor je 'muilezel' naar de kerk sturen om alles klaar te leggen :)Da's het handigst denk ik..groetjes
Bij ons waren dit verschillende mensen eigenlijk.Eén van de vaders heeft de kaars naar binnen gedaan, de ringen waren bij onze getuigen (hadden geen bruidskindjes) en de boekjes, op de eerste 2-3 rijen werden die gelegd voor de familie, de rest werd uitgedeeld aan de ingang door 2 tantes wanneer de mensen binnen gingen .. De misboekjes en de kaars stonden hier klaar in een grote box en die had de ceremoniemeester dan wel in het busje gezet en zo ..Gewoon mensen aanduiden! Let op met kinderen dat ze niets vergeten, kwijt spelen of laten vallen eh ;)
Hoi, Wij hadden de kaars en de boekjes een paar dagen op voorhand bij de koster binnengebracht. Dit was op voorhand afgesproken. Zij zette de kaars op tijd klaar en heeft de boekjes op de stoelen vooraan gelegd. Succes nog. Inge