Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muilezel te huur?? ;-)

30-12-2011 15:53:35
Hallo allemaal,
Keifier dat mn boekje helemaal afgewerkt is en ik de perfecte layout en cover ( vooraan eenvoudig 2 duiven met een hart op de achterzijde een foto van onze kids) heb ontwikkeld , mn ventje was trots maar toen kwam er plots een vraagje opduiken : onze priester had ons bij de laatste afspraak gezegd dat we de boekjes en de kaars enz allemaal de dag zelf moeten meebrengen, maar nu weet ik niet goed hoe dat allemaal aan te pakken, we houden het heel klein en intiem dus is er geen ceremoniemeester maar ik kan toch moeilijk geladen als een muilezel in de kerk binnengaan, met de boekjes de kaars het ringkussen de cd met muziek, enz onder mn arm, dus dacht ik als ik deze spullen nu verdeel onder de aanwezige kindjes : mijn oudste 2 kids (onze bruidskids) het ringkussen, de kids van mn broer de kaars , de kids van mn andere broer de boekjes... maar is dat geen raar zicht?? en moeten de boekjes niet al in de kerk liggen voor de mensen die binnengaan voor ons?? hoe pakken jullie dit aan

Groetjes

Els
27-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 651

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik30-12-2011 16:26:16

Hoi,
Mijn nicht heeft dat aan haar beste vriendin gevraagd omdat allemaal klaar te zetten. Ik denk dat zij daar dan een halfuurtje op voorhand was.
Mss is dat een optie.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-12-2011 17:46:44

Heyhey,

Ja dit moet normaal vlak voor je huwelijk klaargelegd worden zodat dat klaar ligt als de gasten binnenkomen en gaan plaatsnemen.

Ik denk dat ik dit ga vragen aan mijn tantes die ook de kerk van bloemen gaan voorzien ;-).

Groetjes!

Evelien

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik30-12-2011 18:27:07

Een half uurtje ervoor je 'muilezel' naar de kerk sturen om alles klaar te leggen :)
Da's het handigst denk ik..

groetjes

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik30-12-2011 19:40:11

Bij ons waren dit verschillende mensen eigenlijk.
Eén van de vaders heeft de kaars naar binnen gedaan, de ringen waren bij onze getuigen (hadden geen bruidskindjes) en de boekjes, op de eerste 2-3 rijen werden die gelegd voor de familie, de rest werd uitgedeeld aan de ingang door 2 tantes wanneer de mensen binnen gingen .. De misboekjes en de kaars stonden hier klaar in een grote box en die had de ceremoniemeester dan wel in het busje gezet en zo ..
Gewoon mensen aanduiden! Let op met kinderen dat ze niets vergeten, kwijt spelen of laten vallen eh ;)

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik30-12-2011 22:04:18

Hoi, Wij hadden de kaars en de boekjes een paar dagen op voorhand bij de koster binnengebracht. Dit was op voorhand afgesproken. Zij zette de kaars op tijd klaar en heeft de boekjes op de stoelen vooraan gelegd. Succes nog. Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...