Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruismeisjes en jongens als aanvulling getuigen

24-7-2006 11:25:27
Ik wist niet goed kiezen wie als getuige voor de kerk te nemen aangezien ik 3 hele goede vriendinnen heb. Ik overweeg nu om 1 getuige en 2 bruidsmeisjes te nemen. Voor mijn vriend dan hetzelfde maar dan bruidsjongen (zijn 2 beste maten en broer als getuige).
Zo een beetje zoals je in de Amerikaanse series ziet :-)

Heeft iemand dit al gedaan? Lopen de bruidsmeisjes dan binnen met de bruidsjongen of elk met de eigen partner?

Tips?

Saskia
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 312

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-7-2006 12:06:26

Hey,

ik heb een bruidsmeisje... maar die loopt met haar eigen partner.

Groetjes,
Lieve

Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik24-7-2006 20:20:23

Hoi
Mijn (ondertussen) man, heeft 2 zussen en wilde niet kiezen, dus hij nam 1 zus voor ondertekening bij de gemeente en de andere zus voor de ondertekening bij het Kerkelijk huwelijk. Ik ben enig kind en nam mijn 2 beste vrienden (inderdaad mannen) ook 1 voor de wet en 1 voor de kerk en deze 2 heb ik ook in de suite laten meelopen. Eventueel kan je dat ook doen en 2 getuigen nemen en je partner ook éh en de 3e vriendin kan je misschien een belangrijk rol laten spelen in het voorlezen in de kerk of ook in de suite te laten lopen.
Het zijn maar voorstelletjes. Je ziet maar.
Groetjes en veel succes.
nancy (15/07/06)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...