Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwbeurs kortrijk

  29-12-2011 23:06:20
Wij zijn op zoek naar gratis inkomkaarten voor de trouwbeurs in Kortrijk.

Wie kan ons daarbij helpen?

Alvast bedankt!

Angel
21-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1402


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik30-12-2011 15:09:09

hier ook altijd geïnteresseerd ;-) nog genoeg dingen te regelen



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik30-12-2011 16:06:31

Hey, ik heb geen gratis kaarten maar vandaag stond er tussen mijn mails wel een reductiekaart van 2 euro... Dus 8 euro i.p.v 10 euro!



Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik30-12-2011 19:40:24

wij zijn ook op zoek naar gratis kaarten! jolienbarbier@hotmail.com



Peter

 Meld misbruik5-1-2012 17:16:25

Beste,

gratis toegangskaarten zijn te verkrijgen via de deelnemende exposanten of één van de vele wedstrijden.
Reductiekaarten kunnen online worden aangekocht via www.wij-trouwen.be. U ontvangt automatisch een korting van € 2 op de normale toegangsprijs. Op het einde van de reservatie ontvangt u een bevestigingsmail. Breng deze mee naar de beurs en u hoeft niet aan te schuiven aan de ingang.
Bovendien ontvangt iedere bezoeker die de beurs op vrijdagavond 13 januari betalend bezoekt een gratis ticket (geldig voor 2 personen) voor een 2de bezoek op zaterdag 14 of zondag 15 januari. Die dagen is er telkens een professionele modeshow om 16.45u.

Team Wij trouwen 2012 - Kortrijk Xpo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...