Terug naar overzicht
Hey Sandra,Wij hebben het zelfde idee. We trouwen in een volkswagen busje en geven ook de bijpassende sleutelhangers aan de mensen. Ik geef je de raad nog goed rond te kijken. Je kan ze goedkoper vinden. De plaatselijke doopsuikerwinkels verkopen ze ook. We hebbben ze aan 0,80 cent per stuk gevonden! Linde
Dag Linde,Dat is inderdaad wel een groot verschil!Ik zal nog een beetje verder zoeken...maar het idee is er bij ons ook al!Leuk é :-)!En oh...jullie hebben een busje!! Very nice...NOG beter dan onze kever :-) hehe!groetjes!
Hallo Als je nog wat verder zoekt kan je die ook in een kever vinden. Want wij hebben die gehad voor doopsuiker bij de dochter een kever en bij de zoon een busje. Want wij hadden die ook een een houte splitbus staan. groetjes Inge
Hoi,Heb inderdaad al goedkopere versie gevonden via website voor doopsuiker ;-).We gaan de busjes aan de mannen geven en de kever aan de vrouwen...Vind het echt super!groetjes
Aja, wij hebben ze ook in het groot gekocht. Dat zijn dan spaarpotten. Die zetten we dan op de tafel bij de cadeaudoos en naast de sleutelhangers ter decoratie. En na de trouw komen die in onze vitrinekast in de living ter herinnering e:)Linde
en mag ik vragen op welke site jullie ze gevonden hebben uiteindelijk?Want ik rij zelf ook met een beetle en k ben er ook wel megafan van, en we gaan natuurlijk ook met mijn beetle rondrijden op onze trouw..MErciekes!
@Linde: hihi...de vitrinekast it will be :-) zo grappig!! zal bij ons net hetzelfde zijn!!@ Tiziana: kijk eens op: http://www.doopsuikerluyts.be/Winkel/product.asp?Id=88 groetjes!
Thx ! :)