Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes gevonden - eindelijk!

29-12-2011 18:22:00
Hallo allemaal,

Amai...wat een zoektocht naar huwelijksbedankjes!
Ik denk dat ik bijna alle websites heb doorlopen die op het forum werden vermeld en ik vond het echt allemaal 'gewoon'...
Bruidssuiker te ouderwets, muntjes passé, kaarsjes saai...om zelf iets te maken had ik geen zin ofwel was het gewoon echt duur voor wat het is!
We dachten eerst een foto te laten nemen van de gasten en die foto nadien op te sturen, maar toen kwamen we tot het besef dat onze fotograaf waarschijnlijk niet blijft tot alle gasten er zullen zijn dus dat was al een probleem...

Ik wou bijna opgeven en het idee van de bedankjes laten varen toen ik deze website tegenkwam:
http://www.josdelaat.nl/index.php?pagina=25&cat=1

Mijn vriend is een echte VW freak (we trouwen ook in een VW kever) en ineens zag ik ze...de sleutelhangertjes met de VW busjes en met de VW kevertjes...ik liet ze hem zien en hij was meteen verkocht!!
Dit is echt iets wat in de lijn ligt met onze dag (vervoer) en waar mensen van gaan zeggen 'dat is echt iets voor jullie...' (misschien lichtjes iets meer voor mijn ventje in spé!).
Goedkoop zal het nog niet zijn, maar dit bedankje is het écht wel waard!!

Joepieeeeeeeee...weer iets om te schrappen op de lijst! (nadat ik de bestelling heb geplaatst natuurlijk)

groetjes!

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1832

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik29-12-2011 19:23:21

Hey Sandra,

Wij hebben het zelfde idee. We trouwen in een volkswagen busje en geven ook de bijpassende sleutelhangers aan de mensen. Ik geef je de raad nog goed rond te kijken. Je kan ze goedkoper vinden. De plaatselijke doopsuikerwinkels verkopen ze ook. We hebbben ze aan 0,80 cent per stuk gevonden!

Linde

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-12-2011 19:29:17

Dag Linde,

Dat is inderdaad wel een groot verschil!
Ik zal nog een beetje verder zoeken...maar het idee is er bij ons ook al!
Leuk é :-)!
En oh...jullie hebben een busje!! Very nice...NOG beter dan onze kever :-) hehe!

groetjes!

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik29-12-2011 20:24:25

Hallo
Als je nog wat verder zoekt kan je die ook in een kever vinden. Want wij hebben die gehad voor doopsuiker bij de dochter een kever en bij de zoon een busje.
Want wij hadden die ook een een houte splitbus staan.

groetjes Inge

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-12-2011 20:29:32

Hoi,

Heb inderdaad al goedkopere versie gevonden via website voor doopsuiker ;-).
We gaan de busjes aan de mannen geven en de kever aan de vrouwen...
Vind het echt super!

groetjes

Linde
26-5-2012
 Meld misbruik29-12-2011 20:42:38

Aja, wij hebben ze ook in het groot gekocht. Dat zijn dan spaarpotten. Die zetten we dan op de tafel bij de cadeaudoos en naast de sleutelhangers ter decoratie. En na de trouw komen die in onze vitrinekast in de living ter herinnering e:)

Linde

Tiziana
18-8-2012
 Meld misbruik29-12-2011 23:28:11

en mag ik vragen op welke site jullie ze gevonden hebben uiteindelijk?
Want ik rij zelf ook met een beetle en k ben er ook wel megafan van, en we gaan natuurlijk ook met mijn beetle rondrijden op onze trouw..

MErciekes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-12-2011 23:42:56

@Linde: hihi...de vitrinekast it will be :-) zo grappig!! zal bij ons net hetzelfde zijn!!

@ Tiziana: kijk eens op: http://www.doopsuikerluyts.be/Winkel/product.asp?Id=88

groetjes!

Tiziana
18-8-2012
 Meld misbruik30-12-2011 13:10:07

Thx ! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...