Terug naar overzicht
bij ons was jet DJ ludwigs. Totale prijs (draaien vanaf 8u s'avonds tot 4u30 s'nachts, en eenvoudige verlichting) was 650 euro ongeveer. Let bij de prijsvergelijking of er kosten bijkomen vanaf een bepaald uur of niet, de basisprijs was ook 400 euro bij ons, maar dan kan je beginnen natuurlijk: rookgordijn zoveel euro, verschillende types verlichting (1 lamp, twee lampen, ...) vanaf 3 uur zoveel euro per extra draai uur, enz. Ons feest was echt wel zeer goed, ik denk dat DJ Ludwigs bij de duurdere zit, maar ook wel zeer goed is. Let op, toch gemakkelijk een half jaar op voorhand vast leggen hoor!Groetjes, Katrien
Hey,wij hebben iemand die dat in bijberoep doet en betalen dus ook niet zoveel. All in (licht, geluidsinstallatie, de hele avond muziek, geen extra kosten) betalen we € 275.groetjes,Lieve
Hallo,Wij betalen 430 euro, maar hierin zit wel alles inbegrepen.Groetjes
wij hebben ook een dj in bijberoep: 300 euro voor heel de avond (vanaf 19.00u-einde feest) met behoorlijk wat lichten, effecten en ook een rookmachine.groetjes,marjolijn
Wij betalen 350€ (dj Corona), all in.groetjesKatrien30/9/2006
Hey,Ik betaal 175 euro voor mijn DJ. All-In!!Evy
€ 450 all-in
wij betalen €225 voor onze dj die het in bijberoep doet. Hij speelt de hele avond. Belichting en installatie is van de zaal.Gr,Sofie
Hoi,wij betalen 350 euro voor de hele nacht. Hij komt van bij het voorgerecht tot de laatste naar huis zijn. Wij betalen geen supplement na een bep uur!Debra11/08/06
Hoi, Wij betalen 500 euro all-in.Zitten blijkbaar toch verschillen op...Grtjs,Karen30-6-07
Hey Carry,Inderdaad er zitten verschillen op..., een goeie dj en een goeie geluidsinstallatie is toch één van de belangerijkste aspecten die avond! je bekijkt maar eens onze website als het past, www.studiohappymusic.be , moet je maar eens zien naar de pagina referentie's, en de pagina gastenboek, je zal merken..., Muzikale groeten... Dierk
Hey, Bij ons komt er een vriend voor ons draaien. daarom kregen we een vriendenprijsje van 211€ alles inbegrepen van bij de maaltijd totdat de laatste feestvierder naar huis is.Peggy23/06/07