Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slapeloze nachten

  29-12-2011 1:26:18
Hier zijn de slapeloze nachten aangebroken ... pfff, hopelijk ga ik toch nog een paar nachten kunnen slapen!

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1514


Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik29-12-2011 9:22:06

Hey Carmen

Ik heb natuurlijk gemakkelijk praten met nog 183 dagen op mijn teller :-) Maar probeer toch vooral nog te genieten van die laatste dagen voor je huwelijk!

De dag zal er sneller zijn dan je denkt, en dan kan het getrouwde leven beginnen!

Veel plezier alvast en nogmaals: GENIET ERVAN!

Groetjes
Melissa



Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik29-12-2011 10:07:34

Denk da ik ook zo zal zijn ze. Kan je geen licht slaappilletje nemen? Want is toch wel de bedoeling dat je zonder wallen op je grote dag verschijnt denk ik :-)



Els
27-1-2012
 Meld misbruik29-12-2011 10:24:36

Niet te veel stressen komt wel in orde, ik ben er zelf redelijk kalm bij maar mijn ventje kreeg toch gisteren ook wat zenuwen toen ik hem ons volledig afgewerkte boekje liet zien met aangepaste cover .. hij gaat een 'pilleke' nemen die dag zegt hij
Probeer zoveel mogelijk te rusten ook al slaap je niet dan ben je toch een beetje uitgerust (ben toch blij dat het bijna zover is!!!)



Ils
14-1-2012
 Meld misbruik29-12-2011 16:25:45

Hey Carmen

Geef je zenuwen niet over aan mij he :) We zijn met drie bruidjes de laatste dagen aan het aftellen, fijn! Ik heb - wonder boven wonder - nog geen zenuwen, hoewel ik enkele weken geleden het wel even moeilijk had.. Bij mij start dit mss volgende week als ik terug ga werken en niet direct aan iets kan beginnen als ik eraan denk.
Als alles geregeld is hoef je niet bezorgd te zijn - maar we praten volgende week nog eens :p


Groetjes!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik29-12-2011 17:18:27

Hoi Carmen!
Probeer zo veel mogelijk ontspanning te zoeken en rust : kruip met een leuke film op de bank, neem een lekker heet badje met een boekske erbij, mss een lekker kopje thee voor het slapen gaan? Is alles zo goed als geregeld? Dan is er niets om je zorgen over te maken! :-) Succes!! X



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik29-12-2011 17:54:39

Ja het meeste is natuurlijk klaar :-)

Alleen de bedankjes moet ik opnieuw maken, die trekken (zo opeens) naar mijn mening op niks
Verder nog op zoek naar een fotokader voor een foto te trekken met de gasten.
Bedankt allemaal! x



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik30-12-2011 3:09:04

Pfff hier zitten we alweer ... denk dat ik eens een afspraak ga maken bij de dokter voor inslaappillekes ofzo...



Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik30-12-2011 8:28:32

oei, is inderdaad al laat of vroeg hoe jet ook wilt noemen.
Maar ik denk dat dat normaal is hoor. De dokter zal je wel wat willen geven. Bij mij nog 182 dagen op de teller en droomde vannacht constant dat mijn aanstaande te weten zou komen welk kleed ik gekozen heb. Dusja... Vraag me af hoe ik zal zijn als ik net zoals jou maar enkele weken meer op de teller zal hebben :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...