Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag = vinkjesdag!

28-12-2011 10:40:20
Hoi iedereen,

Gewoon even mijn vreugde delen, vanmiddag gaan we weer een aantal zaken in orde brengen:

* We gaan in ondertrouw
* Onze ringen zijn binnen en we mogen ze gaan passen
* We gaan onze uitnodigingen bestellen

Jippie !! Zo, dat moest ik gewoon even kwijt tegen gelijkgestemde zielen!

Groetjes!

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 537

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik28-12-2011 11:06:21

Fijn! Ik hoop mijn vriend deze week eens mee te trekken om naar ringen te gaan kijken

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik28-12-2011 15:26:25

Hoi! Oh keigoed, spannend he??
Voor mij is het vandaag nog maar 4 maandjes...
Hoe komt het dat jullie de ringen al zo vroeg hebben? We hebben de onze ergens in september besteld maar die zouden pas paar weken voor de trouw klaar zijn (bij FDO).
Bewaar ze maar goed he! :-) Wij gaan einde januari onze uitnodigingen bestellen, na een check van de gastenlijst en bezoekje aan pastoor. X

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik28-12-2011 16:47:25

Hey,
Wij trouwen op dezelfde dag !!!!
Wij zijn vorige week in ondertrouw gegaan. De ringen zijn ook al besteld !
Ben benieuwd naar je uitnodiging. Kan je ze eens doormailen voor inspiratie ?
Ik ga ze zelf maken met foto's van ons erop.

Nathalie

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik28-12-2011 19:25:28

@ Bruidje: onze ringen zijn al klaar en passen, maar we laten ze bij de juwelier liggen hoor, daar liggen ze veilig in een kluis. Ik zou bang zijn om ze hier nu al in een schuif te hebben! Wij hebben niet bij FDO gekocht maar bij een plaatselijke juwelier.

@ Nathalie: leuk, dan staan we blijkbaar ongeveer even ver! Wat staat er nog op je to do lijstje? Onze uitnodiging is deze: http://www.buromac.be/vl/papillons?oper=detail,kaart_id...

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik28-12-2011 20:31:52

Leuke kaart !!!! De mijne is met de voorkant een foto van ons en de andere kant onze tekst.
Ik ga ze zelf ontwerpen in het voorjaar. Ik wil ze klaar hebben tegen maart.

Na de solden ga ik op zoek naar schoenen en ketting enzo. Mijn kleed heb ik al.

Het begint toch te korten vind ik !!!

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik29-12-2011 11:34:01

hey leuk

wij trouwen een beetje vroeger. Onze ringen zijn in de maak (hoop binnenkort al een modelletje te zien). Onze uitnodigingen bestellen we begin januari (eerst nog afspraak bij feestzaal) en dan is alles definitief en kunnen ze gedrukt worden :)
onze bedankingen zijn we eindelijk uit, en ga ik bestellen eind januari, ze worden dan nog niet geleverd, maar dan is de order wel al weg.

kleed passen in januari :), januari wordt een drukke maand waar we veel zullen kunnen afvinken.
vandaag is de make-up geregeld en er staat al een proefje op het programma in februari

leuk e, al die voorbereidingen .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...