Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips voor de bruidjes regio aalst!

  27-12-2011 22:20:58
Dag toekomstige bruidjes!

Bij ons is de grote dag al 10 dagen achter de rug, en ik moet zeggen het was écht een perfecte dag!
We hebben heel wat mensen die ons omringd hebben en waar we supertevreden over waren:
onze feestzaal: www.caelberg.be, het eten was echt geweldig, we hebben er heel veel complimenten over gehad!
onze zangeres in de kerk: www.evelinecannoot.be
onze cermenoniemeester, zonder hem was de dag niet hetzelfde geweest: Luc Kindermans
trouwjurk: www.coutureann.be (rita, de verkoopster is echt een schat!)
schoolbus voor het vervoer: http://www.partybusjes.be

Ik wens jullie een fantastische dag toe!

Debo
17-12-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1177


Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik29-12-2011 17:20:45

Dikke proficiat met je getrouwde leven! :-) Geniet ervan!! XXXX



sanne
25-8-2012
 Meld misbruik2-1-2012 13:47:27

Ik heb je voorbij zien komen :-) jullie zagen er super gelukkig uit !




Eve
4-5-2013
 Meld misbruik17-1-2012 21:15:56

Hey Debo,

Super leuk dat je de tips met ons wil delen! Je bent een schatje :-)

Vraagje: hoeveel kostte het partubusje ongeveer voor een dag? Het ziet er een erg leuk busje uit!

Groetjes,

Eef


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...