Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even overlopen!

  27-12-2011 20:24:23
Hey mede-bruidjes!

wij gaan pas trouwen volgend jaar augustus maar toch liggen er nu al heel wat zaken vast onder andere :
- feestzaal
-dj
- vervoer
- trouwkleed
- fotograaf
- videograaf
- ringenknuffel
- uitnodigingen gekozen
- ceremoniemeester
- visagiste
- kapper

Nu nog te gaan :
- bloemen : iets voor m'n ventje te doen maar ja, wat moet hij als vent zoal vragen of zeggen bij de bloemist? iemand tips?
- kleren bruidskinderen : eerst had ik in gedachten om ze zo iets moois, dat ze nog kunnen verder dragen int dagelijks leven, aan te doen, maar ik begin meer en meer iets te zien in die schattige meisjes met hun mooie prinsessenkleedjes aan maar waar en wanneer koop je dit of huren of ... iemand tips?
- Huwelijkskaarsen : weten al hoe we het gaan doen, zowel ouders als getuigen krijgen een kaars maar niet van zelfde formaat, iemand die zeer tevreden was van zijn/haar kaarsenmaker?
Trouwringen : na het vele lezen over fdo hier op de site, hebben wij nu donderdag ook een afspraak... iemand die al gekozen heeft of zelfs al getrouwd is en die mij tips kan geven waar wij misschien al eens over moeten nadenken?

Groetjes!

Jolien
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1213


inge
15-9-2012
 Meld misbruik27-12-2011 21:56:51

Hallo,

ik zit ongeveer hetzelfde met mijn voorbereidingen. Behalve dat ik nog niet aan uuitnodingen ben begonnen. Wil iets laten doen met een foto van onze kindjes. Rond februari schiet ik terug in actie met de rest. En een ceremoniemeester zie ik niet staan in je lijstje? Wat betreft de kinderkleding, ik zou eerst gaan kijken naar communiekledij, maar zeven maand op voorhand vind ik te vroeg. Ik ga kijken in de solden in juli en als ik niks meer vind dat ik graag zie, dan wacht ik op de nieuwe collectie van september. Was eerst bang dat het dan te winters zou zijn, maar er is zoveel keus dat ik mij er niet ongerust over maak.
groetjes Inge



Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik27-12-2011 22:33:05

@ inge, ceremoniemeester staat er wel tussen hoor :-)

nja, maar wanneer en waar ... wij hebben zelf nog geen kinderen dus voor ons is dat heel moeilijk in te schatten, gaan ze er tegen dan nog ninkunnen en ja, ik wil het toch ook nog qua budget fair houden....



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-12-2011 12:04:25

Ik haal mijn bruidskledij in Tati in rijsel. Ze hebben ook een site...

Is echt goedkoop en ben eens geweest naar de winkel het is schattig ook, tis mooi...
Wij zijn heel tevreden van De kaarsenboetiek in Bredene.
Groetjes



tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-12-2011 19:47:18

Ik bedoel natuurlijk bruidkledij voor kindjes....



inge
15-9-2012
 Meld misbruik29-12-2011 19:51:51

Oei, de ceremoniemeester zal zich verstopt hebben toen ik je een berichtje stuurde ;-)



Jolien
18-8-2012
 Meld misbruik29-12-2011 22:58:17

ringen ondertussen al gekozen bij fdo, zeer vriendelijk en valt qua prijs héél goed mee! beter dan bij de gewone juwelier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...