Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje trouwdag (ondertussen reeds 1 maand geleden...)

  23-7-2006 19:11:02
Dag Bruidjes,

Hier een verslagje van onze trouwdag op 24/06/06. De weken voor de trouw had ik stressie naar het weerbericht gekeken en toen ik om 6 u opstond, was het inderdaad bewolkt, maar raar maar waar, dat kon me absoluut niet schelen! Tegen 7u30 naar de kapper en om 8u bij de shminkster, lekker ontspannend. Dan thuis mijn kleed en schoenen aangedaan. Super voelde ik me gewoonweg. Tegen 9u30 kwam de fotograaf toe en om 10u mijn ventje. Het leek wel een eeuwigheid voor de bel ging omdat iedereen foto's aan het trekken was. Dan de deur opengedaan en mijn fantastisch ventje gezien en hij mij... Super. Mijn bruidsboeket was ook heel mooi en speciaal, met vleesetende planten en zo. Echt apart. Tegen 11u gingen we dan naar het gemeentehuis, allee, dat was toch het plan. Maar onze auto wou niet starten!!! We hebben 15 minuten geprobeerd en toen maar besloten bij mijn ouders op de achterbank te gaan omdat we anders echt wel te laat gingen zijn... Maar die dingen kunnen je echt niets doen hoor, een auto is tenslotte maar een ding he. We waren dus inderdaad ongeveer 10 minuten te laat op onze trouw (met een doodgewone auto en niet onze super sportwagen die we geleend hadden...), maar omdat het een kleine gemeente was was dat geen probleem. Onze ceremonie in het gemeentehuis (45 minuten!) was ook echt mooi met live muziek en veel veel volk. De mensen moesten rechtstaan om binnen te kunnen. Onze buren hadden een lied voorbereid en ons twee konijntjes cadeau gedaan. Dankwoord naar de ouders viel volledig in het water door de emoties, geen woord kunnen uitbrengen, maar dat zegt eigenlijk even goed wat je wil zeggen he. Dan kregen we nog receptie van het gemeentehuis die ook nog eens een uur duurde! Wou dat het in alle gemeentes mogelijk was om het zo te personaliseren...
Tegen we dan uiteindelijk buiten kwamen was de zon daar en rijst, veel rijst en bloemblaadjes. Dan met de naaste familie naar mij thuis gegaan om broodjes te eten en al enkele foto's te trekken en dan op fotoreportage. Ook wel leuk, een rustmomentje voor het koppel vond ik dat. Tegen 5 uur begon dan de receptie en tegen 7 uur het avondfeest. Gedanst tot in de vroege uurtjes natuurlijk... Voor de zondag hadden we nog enkele flessen champagne voor ons koelgezet zodat ons feest nog wat door duurde. Zondag trouwens heel de dag gegoten! We hadden echt wel chance gehad op de trouwdag zelf.

Enfin, heel de dag ongelooflijk genoten, volgende dag heimwee en spijt dat het voorbij is, maar vele leuke herinneringen als je de foto's ziet. Ondertussen ook al op huwelijksreis naar thailand geweest en nu dus al 1 maand gelukkig getrouwd. Alleen spijtig dat ik mijn trouwkleed niet meer kan aandoen, voelde me er zo mooi in en veel complimenten gekregen...

Amuseer je allemaal op de grote dag en laat niets je uit je lood slaan he (auto's of regen of kweeniewa). Het is echt een superdag!

Groetjes,

Katrien

Katrien
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1343


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-7-2006 19:35:47

Bedankt voor je verslagje, het doet mij echt beseffen dat al die details er niet toe doen! Het belangrijkste is dat hij en ik elkaar die dag beloven er altijd voor elkaar te zijn...

Groetjes,
Lieve



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-7-2006 19:50:11

Dag Katrien

Ik heb ook met veel plezier je verslag gelezen. Het doet me echt verlangen naar onze dag.

Vele groetjes

Vicky
09.09.06



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik23-7-2006 21:58:50

PROFICIAT!!
Was echt heel fijn om je verslag te lezen.. en je hebt gelijk.. Die kleine dingetjes doen er niet toe.. Het draait om ons. Ik zou er wel de slappe lach van krijgen denk ik zo :)
Bij ons is 't over 2 weken ook al achter de rug. Kijk er heel erg naar uit.
Geniet nog van je huwelijk en jammer dat je hier geen foto's kan zetten. Ben mega nieuwsgierig naar je trouwkleed.

Wendy
05/08/06



Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik24-7-2006 9:26:47

Hey Wendy,

als je wil kan ik wel eens een foto'tje doormailen hoor, als je je email adres doorgeeft op dit forum. Geniet van jullie trouwdag he, nog twee weekjes...

Groetjes,

Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info