Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostprijs dj??

  3-6-2003 16:55:22
Wij willen graag weten hoeveel een dj ongeveer kost. Moet je die betalen per uur of per avond? Wij hebben gehoord van een 496 euro, maar is dit niet wat veel?

Alvast bedankt!

Anke

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1564


petra

 Meld misbruik3-6-2003 21:43:04

hallo, Wij hebben een dj gevonden die voor ons een all inn prijs gemaakt heeft.Wij betalen 250 euro.Hij wilt draaien zolang er genoeg ambiance is.
Brengt ook een eigen lichtinstallatie mee.
groetjes petra



myriam
6-9-2003
 Meld misbruik4-6-2003 11:59:49

250 Euro is wel heel scherp! Dat heb ik nog nergens gehoord. Waar opereert die man? Zou je 't zien zitten om zijn gegevens door te geven?
Groetjes, Myriam



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik4-6-2003 19:44:14

Dag Anke,

je hebt verschillende prijzen bij dj's. Dit gaatv



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik4-6-2003 19:49:25

Dit gaat van 250 tot boven 500 euro. Je moet ook vragen wat er allemaal inbegrepen is. Indien er problemen bijv een defect van materiaal op de avond zelf, kunnen ze dan onmiddellijk komen vervangen,zijn ze profesioneel, is er een gesprek rond de muziekkeuze, enz... veel dj's vragen een vaste prijs tot aan een bepaalde uur (meestal 4u) daarna moet je per uur betalen.



Lieve

 Meld misbruik5-6-2003 14:40:46

Wij trouwen in juli 2004 en hebben een goede DJ voor 200 Euro. Deze (goedkope) prijs krijgen we omdat hij vaak samenwerkt met die feestzaal.

Lieve



Anke

 Meld misbruik5-6-2003 18:28:53

Dank u voor de reacties. Wij hebben besloten van op zoek te gaan naar een dj die minder vraagt. Kennen jullie toevallig iemand uit de buurt van Sint-Niklaas?

Mercikes



petra

 Meld misbruik5-6-2003 21:28:40

hallo nog eens. Ivm de dj aan 250 euro. Ga eens kijken op zijn site.
www.djjan.be .
Groetjes en veel geluk. Wij kennen hem via via dus kan het zijn dat hij een speciale prijs voor ons gemaakt heeft.Succes.
Petra



katrien
31-7-2004
 Meld misbruik9-6-2003 10:53:30

Hoe zijn jullie eigenlijk op zoek gegaan naar een dj? Wij zitten al lang te twijfelen maar we durven de knoop niet doorhakken, omdat van een goede dj toch erg veel afhangt: indien de muziek slecht is, zal het feest ook snel afgelopen zijn!
Daarom weten we niet goed waar te beginnen. Kent er iemand een dj waar je zelf n beetje op voorhand muziek kan kiezen, een stijl kan bespreken? Liefst in de omgeving van Antwerpen!
Dank u! x Katrien



petra

 Meld misbruik9-6-2003 13:40:14

Hallo, bij dj jan(kijk op het vorige berichtje) kan je op voorhand je wensen uiten. Hij heeft een uitgebreidt repertoire.Hij heeft al in verschillende discotheken gespeeld. Ga maar eens kjken op zijn site.
goetjes petra



Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik14-7-2003 11:56:21

Wij hebben een DJ uit het Leuvense gevonden. We mogen zelf vaststellen wat er gespeeld wordt. Hij heeft ook een eigen lichtinstallatie. Hij rekent een forfaitair bedrag aan en na 12u rekent hij per uur. Maar meer dan drie extra uren rekent hij niet, ookal duurt het feest langer. De rekening loopt nooit meer op dan 300€.
Lenny



Gitte
9-1-2004
 Meld misbruik17-7-2003 14:42:04

Wij hebben een DJ uit het Antwerpse geboekt en die vraagt 200 € tot 1 uur en 30 € per bijkomend uur. Zij bespreken vooraf wat de wensen van de klant zijn en houden zich daar ook aan. Volgens hen zijn dit standaardprijzen voor onze regio. Eventueel kan ook een playlist doorgegeven worden van zowel liedjes die absoluut gedraaid moeten worden als van liedjes die absoluut niet gedraaid mogen worden (DJ Harmony 0495/90 35 90. Zij doen ook o.a. karaoke indien gewenst en brengen alles zelf mee (lichtinstallatie, discobar, etc.) Zij zijn niet gebonden aan een feestzaal dus van deze prijs kan je zeker zijn.



bart
30-12-1899
 Meld misbruik18-8-2003 20:11:54

Dag Anke,even een reactie:de prijs die jij betaald aan de muziek is zeer veel.Ik kan het weten want zit zelf ook in het vak.Veel hangt af van de afstand voor de dj maar het is een enorm bedrag.Als je wil mag je mij eens kontakteren en dan kan ik je meer uitleggen.Ik wil me zeker niet opdringen maar als je mij eens spreekt weet je wel meer.mijn gsm is:0476-56.89.87



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik20-8-2003 15:01:36

hoi...wij gaan in 2004 trouwen,wij hebben ook een dj<een vaste van t zaaltje>T is een proffesionele dj,wij betalen 450 euro voor de hele avond <20.00u tot 01.00u>maar er zit ook een lichtshow&alles bij.....



Malcolm
5-6-2004
 Meld misbruik16-9-2003 15:34:47

Hallo Anke,
Ik vind eerlijk gezegd de prijs die jij betaalt ook te veel. Mijn pa is ook dj en heeft al heel veel huwelijken gedraaid, zijn prijsklasse hangt ook een beetje af van afstand, duur, maar het draait ongeveer rond een 300 €. en dat is voor een ganse avond, zonder dat er een uur op staat, brengt ook zijn eigen installatie en verlichting mee! Dus laat je niet pakken door iemand die zoveel vraagt hoor. Er zijn er heel wat die draaien rond de 300 €.

Groetjes,
Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...