Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele bedanking ouders?

  23-7-2006 17:14:01
Hallo iedereen

Mijn vriend en ik zitten wat met onze handen in het haar.
Zo goed als alles is geregeld voor onze grote dag, op een paar details na.

Zoals het volgende: Hoe kunnen we onze ouders op een originele manier bedanken voor alles wat ze voor ons hebben gedaan? Wat we zullen geven, weten we al... maar de manier waarop, daar zoeken we ons nog steeds suf op!

Mocht iemand leuke suggesties hebben, zijn deze van harte welkom!!!

Alvast bedankt!

Groetjes

Sophie
09/09/06

Sophie
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1144


davine
31-3-2006
 Meld misbruik23-7-2006 18:02:57

Wij hebben aan onze ouders een kleinere kopie gegeven van onze trouwkaarsen. En aan de getuigen een kaars met dank je.(de kaars waren de leters van dank je).
Je kan ook een etentje, verwenweekend,...

Davine
31/03/2006



Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik23-7-2006 18:04:48

Hey Davine

Leuke tip, maar hoe hebben jullie dit overhandigd? Gewoon gegeven of met een tekstje of ... ? Dit is vooral ons probleem ... de manier waarop we ons cadeautje zullen geven ;-)



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik23-7-2006 21:54:04

Hey

Wij gaan 't na 't eten afgeven, met een klein woordje van dank. Maar wij weten nog niet wat. wat geven jullie?

Wendy



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-7-2006 9:36:00

Hey

Wij geven een boompje, en dat gebeurt in de kerk nadat ik de tekst van de boom en de fluitist heb voorgelezen.

Tijdens het avondfeest lassen we dan ook een momentje in om hen te bedanken met een cadeaux (waarschijnlijk een weekendje weg), en na de trouw krijgen ze dan een soort mini-albumpje met onze trouwfoto's.

Groetjes

Vicky
09.09.06



julie
4-8-2006
 Meld misbruik27-7-2006 22:01:46

Wij gaan onze ouders een ingekaderde foto van ons kado doen... beetje bij gebrek aan originelere ideeën, maar die houden we voor als we kindjes krijgen: zijn ouders krijgen dan een minifietsje, de mijne duplo's.
we kozen onze ouders als getuigen (zijn ma en mijn pa). we hebben hen op een onverwacht moment een balpen kado gedaanb met daarop onze trouwdatum en onze naam. dat was onze manier van vragen...
dat we nu wat minder origineel uit de hoek komen moet dan maar...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...