Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  26-12-2011 12:37:44
Hoihoi!

Ik ben al een beetje aan het opzoeken omtrent huwelijksreizen. Ik zou heel graag naar Thailand of Indonesië gaan.
Ik heb echter zo een beeld voor mij van een eigen huisje aan het strand, met zo een bad met bloemblaadjes, zo redelijk privaat eigenlijk... uiteraard mogen de witte stranden en het helderblauwe water niet ontbreken. Het moet werkelijk een droomreis worden.

Kennen jullie goeie sites of reisbureau's waar ze geplande reizen hebben naar dergelijke bestemmingen?

groetjes,

Karolien

Karolien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1048


hanne
3-9-2011
 Meld misbruik26-12-2011 13:30:51

Hey, wij zijn naar Bali geweest met Amazing Honeymoon. Ze maken reizen op maat en het was fantastisch :-) Groetjes Ha,,e



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik27-12-2011 11:53:24

Hey,

in Thailand kan je zelf alles heel gemakkelijk regelen -er zijn daar super veel toeristen offices (van de overheid ook) waar je kan boeken wat je wilt. Wij hebben het zo gedaan, bijna niets op voorhand geregeld, en ik ken nog heel veel mensen die dat zo regelden. Handig als je dan nog van idee verandert om eens iets anders te bezoeken!
veel plezier, thailand is zalig!



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik27-12-2011 20:34:34

hey

Zoals Isabelle zegt, een reis naar Thailand kan je perfect zelf organiseren... Veel leuker en veel goedkoper dan een georganiseerde reis... Wij hebben enkel ons 1e hotel en transfer er naartoe in België geboekt, samen met ons 'verblijf' in de jungle (via greenwoodtravel.nl), alle andere hotels, uitstappen enzo hebben we ter plaatse geboekt. (op elke hoek van de straat vind je lokale touroperators)

Wil je enkel zon, zee en strand of ook nog een beetje cultuur? Wij hebben in mei 3 weken rondgetrokken in Thailand (Bangkok, Kanchanaburi, Ayutthaya, dan naar het zuiden: national park Kao Sok en dan 3 eilanden: Koh Pangan, Koh Tao en Koh Samui).

Het is echt een fantastisch land!

groetjes
Joyce


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums