Terug naar overzicht
dit ga ik volgen want ik vraag me hetzelfde af!
Wat zou je willen voorzien? Iets om te drinken/eten? Of iets om de cadeaus in op te bergen? Of een bedankje voor de mensen die naar de ceremonie komen? Wij geven aan de mensen die naar het stadhuis komen bij het buitengaan een bellenblazer met onze namen en trouwdatum op. Zo hebbe, ze iets om mee naar huis te nemen. Maar vooral ook om onze buitenkomst als getrouwd koppel te accentueren.
@ Imke en Jorge: ik denk dat ze iets voor de kindjes bedoelt :-).Normaal komen er kindjes uit de familie en vriendenkring aan de kerk bloemen afgeven en jij voorziet dan wat zakjes snoep of kleurpotloodjes ofzo die je dan aan hen afgeeft :-).@ Claire: wij trouwen wel voor de kerk maar volgens mij kan je dat ook gerust voorzien indien je enkel voor de wet trouwt. Misschien eens voorzichtig rondhoren bij vrienden/familie wat ze van plan zijn?Groetjes!Evelien
Ik denk dat als mensen weten dat het enkel gemeentehuis is, dat ze wel zullen komen. Ikzelf heb dat toch ook altijd gedaan. En ik hoop echt dat er bij ons huwelijk ook veel kindjes zullen komen. Ik ga ook snoepjes met potlood ofzo voorzien. (en den overschot zullen mijn zonen met veel smaak opeten!!!!)Idd, ik zou bij de familie en vrienden gewoon eens polsen. Ik ga dat ook doen om te zien hoeveel ik moet voorzien.
Hoi,wij trouwen niet voor de kerk, maar we verwachten wel heel wat volk aan het gemeentehuis ook.Ook als er in onze omgeving getrouwd wordt ga ik naar het gemeentehuis of kerk, maakt niet uit.Wij geven bij het buitenkomen aan het gemeentehuis aan de kindjes iets, en aan de grote mensen die kaartje of bloemen geven krijgen achteraf wss een foto als bedanking.xxx
Wij hadden gewoon zakjes snoep voorzien, de overschot hebben we dan gewoon tijdens het dansfeest in de zaal gezet voor de mensen die er zin in zouden hebben...