Terug naar overzicht
hey hey! Wij hebben onze bus van 'The London Ceremony Bus' en zijn daar tot hier toe al heel tevreden over! zij zijn het goedkoopste in de regio Antwerpen , weet niet van waar je bent?! ze hebben heel veel en heel mooie busjes/bussen en zijn ook enorm vriendelijk!Succes met je zoektocht!
Hoi!Wij hebben ceremoniebussen Vancathttp://www.ceremonievervoer.be/ We betalen 695€ voor een hele dag :) dus ik vind het zéér goed meevallen van prijs want ik heb wel degelijk veel duurdere offertes gehad...Vele groetjesUlrike
ik vond de bussen van retro in Aartselaar ook heel mooi en niet al te duur (retro.be)wij hadden ook nog een trolleybus gevonden www.touristram.be die vond ik wel grappig
Wij hebben ons bus via De Blauwvoet in Balen besteld (is ondertussen bijna 2 jaar gelden dat we die bestelling hebben gedaan dus prijzen ken ik niet) Maar we waren zeer tevreden over de service en hebben over ons vervoer heel wat lueke opmerkingen gekregen.Let wel dat als je een "Engelse bus" neemt je langs de "verkeerde kant" van de straat moet uitsteppen voor je grote intrede.