Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inbrekers!

  23-12-2011 9:28:18
Dag bruidjes,
er is gisteren iets vreselijks gebeurd. Op klaarlichte dag is er ingebroken bij mijn vader. Alle schuiven hebben ze opengetrokken. Ze waren vooral geinteresseerd in goud, maar hebben ook wel cadeautjes van onder de kerstboom meegenomen. Het ergste zijn echter de juwelen... de trouwringen van mijn ouders... mijn vader kon die van hem niet meer aan, maar mijn moeder is er al enkele jaren niet meer... haar verlovingsring die we opnieuw hadden laten maken voor haar 60ste verjaardag... de ringen van haar ouders, waar ze zelf heel veel belang aan hechtte... dat is allemaal weg!
ik vind het echt misselijkmakend, wie doet nu zo iets? twee dagen voor kerst ergens de cadeaus van onder de boom stelen - bij ons zijn cadeautjes nu niet eens veel waard, het waren oa pakjes chocoladetruffels..
De politie komt dan 4u (!) nadat je gebeld hebt en kan melden dat dat vaak gebeurt. Waarom DOEN jullie er dan niks aan????
een triest bruidje

Isabelle
15-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1751


frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-12-2011 9:51:23

Tja dat over de vloer krijgen is echt niet leuk!!!
Normaal ben je toch veilig in je huis...

Ik wens jou familie veel sterkte toe.....


Frida



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik23-12-2011 9:58:57

Isabelle,
Ik wens jullie veel sterkte toe.
Ongelooflijk hoe verknipt de wereld tegenwoordig is...



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik23-12-2011 13:02:23

Hier ook op oudejaarsnacht vorig jaar in de auto ingebroken/ruit uitgeslagen...ik kon daar ook niet bij, op oudejaar, allez, heel mijn jaar slecht begonnen. En dat is eigenlijk nog niets vergelijken met wat je ouders nu doormaken :( Dat vind ik echt ZO laag bij de grond. Ik wens jullie enorm veel sterkte toe!!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik23-12-2011 14:12:53

Bah, inderdaad slecht nieuws. zo'n emotionele spullen stelen. heel veel sterkte voor jullie en je vader.



Linde
26-5-2012
 Meld misbruik23-12-2011 14:13:22

Deze morgen zijn ze bij ons een offerte komen maken voor een alarminstallatie. We verhuizen net voor onze trouw naar ons huis. Als er iets is dat ik niet wil zien gebeuren is het een inbraak! En al zeker niet als je thuis bent. Erg dat een mens daar 2000Euro voor moet geven maar blijkbaar kan het niet anders meer! En voor diegene die toch nog willen proberen zal onze hond hen verwelkomen :)
Degoutant gewoon!
Linde



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik23-12-2011 14:43:33

Amai dat is om ziek van te worden!!!!

Tssssss !!!!!



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik23-12-2011 16:19:45

Niet fijn natuurlijk en het einde van het jaar zijn er altijd meer inbraken!
Hopelijk hebben jullie toch nog een fijne kerst!

ps: justitie zou veel strenger moeten zijn maar wie zijn wij e



An
25-5-2012
 Meld misbruik24-12-2011 9:10:09

Er lopen echt zieke mensen rond.
Hopelijk worden de daders gevat!
Veel sterkte gewenst.



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik25-12-2011 15:20:35

We hebben het een paar maand geleden ook meegemaakt en sindsdien ben ik niet meer gerust. Is een heel vies gevoel, wetende dat ze bij je hebben binnen gezeten. Is echt wel erg dat ze zo waardevolle spullen meehebben bij jullie!



Tine
26-5-2012
 Meld misbruik26-12-2011 9:11:42

Bij ons hebben ze tijdens onze vakantie in onze auto ingebroken terwijl wij gaan eten waren. Het gevoel van de inbraak vond ik zelfs nog veel erger dan de spullen die we kwijt waren. Je hebt daarna een gevoel van totale onmacht.
Hopelijk vatten ze de daders nog maar realistisch gezien is daar weinig kans op.
Veel sterkte!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...