Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes en menu's

22-7-2006 21:39:51
Hallo mede-bruidjes,

Ik heb echt een vreselijke dag achter de rug. Ik was van plan mijn misboekjes en menukaarten zelf te maken. Ik heb heel lang aan het ontwerp gewerkt echt. Dan ben ik om speciaal papier gegaan bij Ava. Het probleem is nu dat ik mijn ontwerp ommogelijk met mijn printer kan afdrukken...de printer loopt telkens vast. Heb al gans de dag geprobeerd en ben er in geslaagd 5 exemplaren af te drukken. Weten jullie of ik in een kopiecentrum zou kunnen kleurenkopies nemen van één van de afgedrukte boekjes op het papier dat ik heb gekocht?

Voel mij vreselijk nu... wat een verloren dag. Mijn verloofde is ook echt boos op mij omdat ik er zoveel werk en tijd insteek... hij vindt da ik overdrijf en da ik gewoon de teksten op witte bladen zou moeten afdrukken en een witte kaft met onze namen en klaar.

Sorry maar ik wist niet waar anders ik mijn hart even zou kunnen luchten... voel mij zo triest en moe nu.

groetjes
een verdrietig bruidje in spé

Caroline
12-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 389

Martine
29-7-2006
 Meld misbruik22-7-2006 22:24:31

kun je je printerinstellingen niet aanpassen naar "karton" afdrukken. meestal helpt dit wel. tenzij je natuurlijk geribbeld papier hebt,... dan is het heel wat moeilijker. zelfs een kopiecenter kan dit niet. wij hadden hetzelfde probleem met onze uitnodigingen en hebben ze dan maar bij een drukker laten drukken, wat overdreven duur is.
je moet voor jezelf uitmaken of je zoveel energie wil stoppen in iets wat de meesten na een tijdje toch zullen weggooien. maak misschien voor je familie "luxe-exemplaren" en voor de anderen gewoon papier zoals je verloofde al aangaf.
veel succes ermee!

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik22-7-2006 22:57:28

Hey

Ik begrijp je volkomen. Mijn verloofde begreep vaak ook niet waarom ik zoveel moeite voor iets nam. Maar nu we stilaan onze dag naderen (nog 49 dagen) en de meeste dingen zoals misboekje al klaarliggen is hij toch wel heel fier op mij.

Dus geen paniek, hij zal nog blij zijn met zo'n vrouwtje dat er genoeg om geeft om er tijd en moeite in te stoppen!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik23-7-2006 22:04:24

hoi,

Ga informeren bij zoveel mogelijk kopiecenters maar ik kan je nu al zeggen dat het heel moeilijk is om een kopiecenter te vinden die op speciaal papier en speciale formaten drukt. Ik ben donderdag ook op zoek gegaan naar een drukker/kopiecenter i.v.m het drukken van onze menukaarten (we hadden blanco menukaarten gekregen van onze feestzaal). Maar nu was ik uit het oog verloren dat er heel veel in verlof zijn en pas terug open gaan begin augustus. We hebben nu iemand gevonden die in verlof is maar toch halftijds doorwerkt! Oef want ik zat echt met de handen in het haar!

Debra
11/08/06

Veel succes

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik24-7-2006 14:24:34

Amai,

1) Mijn verloofde begrijpt wel waarom ik er veel tijd in steek en is ook erg blij dat ik dit doe omdat hij er momenteel de tijd niet voor heeft. Hij snapt dat vrouwen vaak meer oog voor detail hebben en er ook aan hechten en troost me als er iets misloopt.
2) Geef niet te snel op. Wij hebben dit ook voorgehad en zijn met ons papier naar het kopiecenter getrokken en alles is in orde gekomen! Geen paniek dus. Enoge wat een probleem is, is als het papier te zwaar is. Vaak is de maximum capaciteit van gewone kopieerapparaten, papier van 200 g/m²... mr bel beetje ron d en je vindt wel iets. Desnoods drukkerij!
Hou je moed er in!

Groetjes,

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...