Terug naar overzicht
kun je je printerinstellingen niet aanpassen naar "karton" afdrukken. meestal helpt dit wel. tenzij je natuurlijk geribbeld papier hebt,... dan is het heel wat moeilijker. zelfs een kopiecenter kan dit niet. wij hadden hetzelfde probleem met onze uitnodigingen en hebben ze dan maar bij een drukker laten drukken, wat overdreven duur is.je moet voor jezelf uitmaken of je zoveel energie wil stoppen in iets wat de meesten na een tijdje toch zullen weggooien. maak misschien voor je familie "luxe-exemplaren" en voor de anderen gewoon papier zoals je verloofde al aangaf.veel succes ermee!
HeyIk begrijp je volkomen. Mijn verloofde begreep vaak ook niet waarom ik zoveel moeite voor iets nam. Maar nu we stilaan onze dag naderen (nog 49 dagen) en de meeste dingen zoals misboekje al klaarliggen is hij toch wel heel fier op mij.Dus geen paniek, hij zal nog blij zijn met zo'n vrouwtje dat er genoeg om geeft om er tijd en moeite in te stoppen!GroetjesVicky09.09.06
hoi,Ga informeren bij zoveel mogelijk kopiecenters maar ik kan je nu al zeggen dat het heel moeilijk is om een kopiecenter te vinden die op speciaal papier en speciale formaten drukt. Ik ben donderdag ook op zoek gegaan naar een drukker/kopiecenter i.v.m het drukken van onze menukaarten (we hadden blanco menukaarten gekregen van onze feestzaal). Maar nu was ik uit het oog verloren dat er heel veel in verlof zijn en pas terug open gaan begin augustus. We hebben nu iemand gevonden die in verlof is maar toch halftijds doorwerkt! Oef want ik zat echt met de handen in het haar!Debra11/08/06Veel succes
Amai,1) Mijn verloofde begrijpt wel waarom ik er veel tijd in steek en is ook erg blij dat ik dit doe omdat hij er momenteel de tijd niet voor heeft. Hij snapt dat vrouwen vaak meer oog voor detail hebben en er ook aan hechten en troost me als er iets misloopt.2) Geef niet te snel op. Wij hebben dit ook voorgehad en zijn met ons papier naar het kopiecenter getrokken en alles is in orde gekomen! Geen paniek dus. Enoge wat een probleem is, is als het papier te zwaar is. Vaak is de maximum capaciteit van gewone kopieerapparaten, papier van 200 g/m²... mr bel beetje ron d en je vindt wel iets. Desnoods drukkerij!Hou je moed er in!Groetjes,Katrien