Terug naar overzicht
Hey, wij trouwen 23 juni en moeten nog wel wat doen maar we s taan op schema.In januari gaan we kijken voor trouwringen, mijn vriend ga dan kijken voor een kostuum.In februari moeten we op gesprek bij de pastoor (dan kan ik daarna verder met mijn misboekje) en dan gaan we boeken halen voor uitnodigingen te kiezen. Dan is ,denk ik, al de grote dinges gedaan.Maar ik heb soms ook het gevoel dat ik vanalles vergeet.Alles zal wel op tijd in orde komen, zolang je u verloofde maar bij u hebt en elkaar het ja woord kunnen zeggen.nog veel plezier groetjesBritt
Wij trouwen op dezelfde dag:). Het gaat echt wel vlug nu he!Dit hebben wij al geregeld:- feestzaal- kerk- stadhuishuis- ceremoniemeester- fotograaf- huwelijksreis- afspraak proefkapsel- trouwjurkgroetjes
Wij hebben geregeld: - de zaal (menu staat 90% vast gaan hem nog eens gaan proeven ;-) )- ceremonie zijn we mee bezig (bij ons is het een ceremonie in de tuin ipv kerk omdat we daar niet mogen trouwen)- Stadhuis wachten we op antwoord van hun- Fotograaf en videograaf- Huwelijksreis- Ringen gekozen moeten ze juist nog bestellen (begin januari)- Kapster is geregeld- Trouwjurk is besteld.- Uitnodigingen gekozen maar nog niet besteld.- Gastenlijst wordt up-to-date gehouden.- Kostuums voor de suite zijn gekozen (gaan we gaan bestellen tijdens de kerstvakantie)- Getuigen zijn gekozen (ik moet mijn getuige wel nog vragen maar dat staat toch gepland voor maandag) Ceremoniemeester en vervoer gaan wij niet gebruiken.
Eens de teller onder de 200 staat, gaat het erg snel vind ik (maar wij komen van 550 dagen :-). Nu nog 114 dagen op de teller en nog véél te doen. Maar begin januari 1 weekje verlof en dan hopen we alle belangrijke/dringende zaken in orde te krijgen (zoals uitnodigingen oa)...Veel plezier nog met voorbereiden!Liefs,Evelien