Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heeeel veel vinkjes om aan te duiden!!

20-12-2011 16:54:03
halloooo, met nog 136 dagen op de teller ben ik toch wat geruster! eindelijk dit weekend onze ringen gaan kiezen! wat zijn ze mooi!! heb dan maar ook direct mijn trouwschoenen gevonden en ik had geluk het waren al solden in breda! dus min 50 procent! deze morgen direct mijn blauwe diamantjes op de zolen geplakt :) beetje prutswerk maar het resultaat mag er wezen! zondagavond was ik mij aan het vervelen en ik had wat spulletjes besteld voor decoratie op feestwinkel.be en raad eens: deze morgen ging de bel al met het pakketje! weer nieuwe spullen erbij :) en dat op twee dagen tijd. ben zooooo blij dat er dingen vooruit gaan! want op een gegeven moment blijf je even plakke alsof je niets meer kan regelen!
Het zal er snel zijn onze 5 mei . hop naar het volgende om te regelen!
groetjes xxx

Jana
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 546

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik21-12-2011 11:41:56

Hey Jana,
die blauwe diamantjes, wat bedoel je daar mee??

groetjes
Britt

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik21-12-2011 19:43:04

hey britt, heb zo van die blauwe diamantjes gekocht om te plakken! want had eigenlijk niets blue . dus wat heb ik gedaan: op mijn zolen van mijn trouwschoenen heb ik op de ene I gezet en op de andere DO. met die blauwe steentjes. heb nog een pakje of 2 over als ik je ze moet opsturen :) :) :) kan er niets meer me doen en had er met eentje al meer dan genoeg!
groetjes jana x

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik21-12-2011 19:57:31

kan je ook altijd eens een foto doorsturen! ;)

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik21-12-2011 20:08:16

ja da mag, dan kan ik al eens zien

britt.vanderkelen@gmail.com
alvast bedankt

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik22-12-2011 12:16:34

Hey,
ik dacht dat het al woordjes waren dat je had:)
Maar je hebt ze zelf gevormd:)
Ik ga ng ffe zoeken naar de woordjes en als ik ze niet vind dan laat ik je iets weten .
Alvast bedankt voor de foto te mailen.

groetjes
Britt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...