Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uiteindelijk toch voor videograaf gegaan

  19-12-2011 19:50:59
Eerst gingen mijn vriend en ik geen videograaf nemen. We vonden het eerst een overbodige luxe en vooral een serieuze kost die erbij kwam.

Tot dat mijn vriend plots op het idee kwam om een oude vriend van in mijn klas in't middelbaar te nemen als videograaf. Hij heeft daar namelijk voor gestudeerd en doet in het dagdagelijkse leven montagewerk.
Ik wil wel niet dat het er stijf aan toe gaat tijdens het filmen.. 'k bedoel, 'k heb al redelijk wat trouwfilms gezien en dan moet de bruidegom zo paar keer na elkaar bellen aan het huis van de bruid tot het goed in beeld staat.. :-) dat wil ik dus wel vermijden. Maar dat hangt wss van videograaf tot videograaf af.

Zijn er hier nog die voor een videograaf gaan?

fleur
8-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1001


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 19:55:04

Jep, ook wij gaan voor een videograaf... Mijn vriend wou een van de twee, ofwel video professioneel ofwel fotograaf professioneel. Aangezien zijn Oom professioneel fotograaf is -in Frankrijk weliswaar- en hij dit als cadeau doet hebben we besloten voor een professionele videograaf te gaan en uiteindelijk is het toch een heel erg leuke herinnering!



fleur
8-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 20:05:26

Ja idd 'k denk dat als je het op beeld hebt, het toch nog iets extra's heeft.

we zaten ook nog verveeld met het feit dat we 's avonds na receptie dan gn fotograaf meer hadden( want de onze blijven tot juist midden van receptie). Maar nu we voor een videograaf ook gaan, is een fotograaf voor 's aovnds op feest niet meer nodig.



inge
15-9-2012
 Meld misbruik19-12-2011 20:36:29

ja we hebben ook videograaf, leuk om achteraf nog eens bewegende beelden te zien, maar nemen ook ne fotograaf



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik20-12-2011 17:20:32

Wij hadden ook een vriend die filmde, ik moet zeggen niet gemerkt dat hij dat deed! Geef die persoon wel op voorhand een goed dagschema mee, dat ie weet waar en wanneer er gefilmd moet worden!



fleur
8-9-2012
 Meld misbruik20-12-2011 18:10:20

Jap, heb hem al een voorlopige schema doorgestuurd.
Hij zei me dat ie in't totaal al zo'n 10 trouws gefilmd had, dus ie weet beetje hoe het in elkaar zit.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info