Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Frustratie alom!

  21-7-2006 13:41:42
Pffff, frustratie alom in mijn hoofd. Volgende week vrijdag trouwen mijn venteke en ikzelf. Geweldig is dat natuurlijk! Maar voor 's avonds bellen er keiveel mensen af. Echt degoutant gewoon! Wij hebben een 160 mensen uitgenodigd en er zullen er nog geen 100 aanwezig zijn. Ik vind dit echt frustrerend! Ik heb maar schrik dat ons feest een ramp gaat worden en dat het vroeg gedaan zal zijn als er maar zo weinig mensen komen. Voor het eten alleen al hebben er gemakkelijk 15 mensen gecancelled! Moest dit gewoon even kwijt, sorry...

Greetz,
Phyllis 28/07/06

Phyllis

Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1046


Astrid
15-7-2006
 Meld misbruik21-7-2006 13:51:38

Niet panikeren zou ik zo zeggen.
Wij waren maar met een 70-tal personen op het avondfeest zelf en het is super geweest. Iedereen heeft genoten en het was kei-gezellig. De eersten zijn pas rond half 3 naar huis gegaan en dat was mijn venteke zijn grootmoeder van 83! Er is kei-veel gedanst en iedereen heeft zich echt super geamuseerd.

Groetjes,
Astrid
15/07/2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-7-2006 14:08:33

Dag Phyllis

Amai, zo spijtig! Ik zou het ook enorm erg vinden, dus ik snap je frustratie zeker. Natuurlijk moet je niet panikeren dat je feest gaat mislukken. Met zo'n mooie zaal kan dat al niet :-) Nee echt, tis zoals Astrid zegt, je hoeft niet met veel te zijn om een leuk feest te hebben.

Veel groetjes

Vicky
09.09.06



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik21-7-2006 14:33:21

inderdaad, is jammer maar zou er niet van wakker liggen. die die komen, komen dan tenminste met hun volle goesting... gewoon genieten!!!



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik21-7-2006 17:25:23

Het is natuurlijk de vraag .. hoe goed ken je de mensen die je hebt uitgenodigd allemaal..

ik bedoel: op het avondfeest hebben wij enkel mensen uitgenodigd die wij echt kennen (familie, vrienden en collega's): er heeft niemand afgezegd.

op de receptie waren het de verdere familie die wijzelf toch niet kennen en dan buren enzo ... en daar zijn er enkele afgevallen maar echt niet veel.

je kan natuulrijk heel veel mensen vragen, ook diegene die je neit goed kent .. en die gaan al minder moeite doen om naar je feest te komen;
diegene die je goed kenne willen dit voor geen geld van de wereld missen!!

diegenen die komen zijn diegenen die het dichtst bij jullie staan en diegenen die zich goed gaan amuseren.

en wat dan als het om 2u gedaan is? (zoals bijons). de dag duurt lang genoeg .;en ik vond het tof om nog op een normaal uur in mijn bed te liggen (3.50u)

groetjes en lig er echt niet vanwakker

Mieke
13/05/06



Phyllis

 Meld misbruik21-7-2006 17:39:03

Het probleem ligt hem heus niet of de mensen ons goed genoeg kennen! Wij hebben enkel mensen uitgenodigd die we er echt bij willen hebben. Wij zijn amper met 15 mensen van de 2 families tesamen en hebben dus veel vrienden en collega's uitgenodigd. Het probleem is voornamelijk dat wij in de vakantie huwen. Als ik zoals jou Mieke, in mei had getrouwd, had waarschijnlijk iedereen ook aanwezig geweest. Maar vermits ik in het onderwijs sta en dus haast niet anders kan dan in een vakantie te huwen, moet ik blijkbaar de gevolgen serieus dragen. Ik had wel wat afzeggingen verwacht maar heus niet zoveel. Ach, we maken er het beste van en we zullen maar denken dat dat dan weeral wat scheelt in het geldbeugeltje...

greetz,
Phyllis



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik21-7-2006 22:22:35

Hoi,

Is wel jammer dat de mensen NU beginnen afzeggen zo dichtbij het feest! Toen ze tegen een uiterlijke datum moesten bevestigen, wisten ze toen nog niet dat ze niet gingen komen?
Ik zou me er ook niet al te druk in maken maar ik kan er wel inkomen dat het niet fijn is het aantal te zien minderen zo dichtbij het feest!
Tis zoals mijn voorgangers hier al hebben gezegd, deze die aanwezig zijn, willen er echt wel bij zijn. En je hoeft echt niet al te veel volk te hebben om een goed feest te hebben. Geniet van jullie dag!

Debra
11/08/06



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik22-7-2006 13:44:13

Amai.. das wel jammer ja.. Bij ons duurt 't nog 2 weekjes en zou 't ook heel erg vinden, moest iedereen volgende week afbellen.. Maar 't is lijk de rest zegt: je hoeft niet met veel te zijn om je te amuseren! Mijn nicht is vorige week getrouwd en daar waren we ook maar met 80 of zo en 't was mega gezellig! niet aantrekken, gewoon laten komen lijk 't komt.. en genieten!!

Wendy
05/08/06



sara
26-8-2006
 Meld misbruik22-7-2006 14:14:54

hey,

Zeker niet panikeren. Wij zijn gisteren naar een trouwfeest geweest en het was super. Er was 90 man en de eerst gingen rond 2 naar huis. Rond 3 uur was de naaste familie er nog en de vrienden (+- 30 pers)... Het was fun, bijna niemand op hun stoel, iedereen was aan het zotten en dansen ... Om half zes waren we pas thuis!!! Het aantal is niet zo belangrijk hoor.

Veel succes in ieder geval, geniet ervan

Groetekes

Sara



nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik22-7-2006 19:57:31

Hee phyllis

wij trouwen ook nu vrijdag, en ook bij ons hebben er veel afgezegd...
Wat heel vervelend is is dat mijn vantje van Israel komt en door dat gedoe daar met Libanon kunnen nu al zijn broers, 4 met vrouw, en zijn pa en ma niet komen.
Tja dit geeft inderdaad wel een beetje een rare draai aan deze dag

Maar goed ik vind het vooral voor hem vervelend, hij is heel erg teleur gesteld natuurlijk!

Ik wens jullie in ieder geval al vanaf deze plaats een hele fijne bruiloft en joh ook met wat man minder maken we er de tofste dag van

Liefs Nathalie 28/07/06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik23-7-2006 8:33:48

Hey meisje,

natuurlijk is het keivervelend en ik zou waarschijnlijk zelfs een traantje laten in jouw geval, maar... de mensen die er wél zijn zijn het belangrijkste en je zult zeker een superleuke avond hebben. Niet mee inzitten, de anderen zullen de schade zeker inhalen die avond!

Groetjes,
Lieve



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik23-7-2006 9:24:41

Wij waren met 67 mensen op de receptie en ons feest was beperkt tot familie en enkele close vrienden. We waren met 33! om te feesten en we hebben dikke fun gehad. Het was 3 uur 's morgens toen de laatste tantes vroegen om hun "buiten te smijten", uiteindelijk was het half vier.. het is niet belangrijk of je met 200, 100 of 30 mensen bent, het belangrijkste is dat je samen bent met je man en dat je geniet van je feest.

Cindy en Jurgen
08/07/06



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik23-7-2006 14:56:27

wij trouwen vrijdag 18 augustus en van de 91 genodigden komen er een 85, op de receptie overdag komen er 70 van de 80 genodigden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...