Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Themafeest

21-7-2006 12:24:57
Dag bruidjes,

warm genoeg?

Een klein vraagje, wie geeft er allemaal een themafeest en wat wordt dat dan?

Groetjes,
Karen

Karen
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 474

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-7-2006 14:15:13

Hey

Veel te warm, maar sebiet naart strand om wat afkoeling te zoeken...

Wij hebben een themafeest, maar ge moet u daar niet teveel van voorstellen hoor. Int begin zagen we dat wat te groots in, maar uiteindelijk is het een gewoon feest geworden met een 'rode draad'. Dat is film. Hoe we dat hebben ingevuld? Onze liedjes in de kerk zijn filmliedjes, onze feestzaal is een oude cinemazaal, de tafels zijn genoemd naar films (en de muziek wordt ook gespeeld enzo), onze bedanking is een cd met de liedjes van onze trouw (onze soundtrack' en onze openingsdans is 'Time of my life' van Dirty Dancing.

Groetjes

Vicky
09.09.06

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik21-7-2006 23:59:53

omdat wij trouwden tijdens het WK, en wij houden van voetbal hebben we het thema WK genomen, gewoon weg kei leuk (toffe reactie) grt

sara
26-8-2006
 Meld misbruik22-7-2006 14:24:08

hey,

Omdat mijn vriend mij gevraagd heeft op het sprookjesfasteel in euro disney bij kerstmis is het thema: disney (tijdens feest) sprookjes (in de mis.

Mis heeft sprookje als lezing en teksten zijn er soms rond opgebouwd.
Ringen hangen aan een mickey en minney in trouwkledij (hebben we avond van verloving daar gekocht.)

Feestzaal heb ik de duizendtallen lichtjes van toen heb ik nageknutseleld, menukaarten en naamkaartjes staan mickey of minney op. Wegwijzering wijzen zij ook de weg. Vervoer is een koets gelijk in de sprookjes.
Tafelindeling is een muziekje van een parade of attractie daar gekoppeld met foto.
Kinderen krijgen snoepjes van Disney op receptie en aan de kerk.

Je kunt daar ver in gaan maar mag ook niet te worden he.

veel succes
sara

Martine
29-7-2006
 Meld misbruik22-7-2006 16:48:34

ons thema is italie, meer bepaald sorrento omdat hij me daar ten huwelijk heeft gevraagd. alle tafels hebben een straatnaam of zijn genoemd naar een historisch gebouw. grappige insider is dat we de oude tantes bij de anticha mura gezet hebben (de antieke/oude muren) ;-)
de menukaartjes zijn dan ook een stadsplan van sorrento met wat uitleg over de locatie.

Cindy
1-8-2007
 Meld misbruik11-8-2006 20:40:25

Hallo,

wij zouden onze viering en ons feest ook in een thema willen doen. We hebben al enkele mooie teksten gevonden rond het thema 'boek' en onze bedankjes zullen waarschijnlijk ook boekjes zijn met onze namen, de datum en enkele korte berichtjes in. Verdere ideeën omtrent dit thema zijn altijd welkom. Als iemand een mooie tekst heeft rond het thema 'boek', mag hij deze altijd doorsturen.

Wij willen ook niet te ver gaan in het werken met een thema, maar een rode draad doorheen de dag vinden we wel leuk.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...