Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boekje 101 redenen

  19-12-2011 10:25:05
Hoi bruidjes,

heb hier al verschillende berichtjes gelezen van zo een 101 redenen waarom ik van je hou boekjes.
Zou dit ook graag willen maken als cadeau voor mijn verloofde.
Maar ben niet zo creatief en weet lijk niet goed hoe ik eraan zou moeten beginnen.
Zijn er mss bruidjes die mij een paar foto's van hun boekje kunnen doorsturen zodat ik ideen kan opdoen.
Mijn e-mail adres is nina150912@hotmail.be

Groetjes Nina


Nina
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1311


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik19-12-2011 13:25:46

Hallo,

Persoonlijk heb ik zo geen boekje gemaakt, maar ik heb ooit wel het boekje "1001 redenen waarom ik van jou hou" gekocht. Misschien kan je bij standaard boekhandel ofzo eens op zoek gaan, dan heb je een goed voorbeeld

Groetjes
Annelies



Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik19-12-2011 15:41:53

Hoi Nina,

ik zit met hetzelfde probleem.
Dus voorbeeldjes mogen ook naar Fieke_mieke01@hotmail.com

Alvast bedankt!

Sophie



Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik19-12-2011 17:53:32

Hey,
Ik heb zo'n boek gemaakt voor ons 4 jaar samenzijn. Het voorbeeld kan ik niet tonen, want zitten midden in verbouwingen en zit ergens goed ingepakt. Maar kan wel zeggen hoe ik er aan begonnen ben.
Ik heb eerst alle foto's die ik had van hem en van ons samen verzameld en die in 1 map op mijn computer geplaats. Dan begonnen met die te overlopen en telkens ik een reden vond, schreef ik die op. Zo kwam ik toch snel aan die 101 en dan nog andere redenen die mij plots te binnen schoten (zoals omdat je altijd je jas geeft als ik het koud heb; omdat je nooit klaagt als je groentenburger weer eens een beetje zwart is,...). Dan een selectie gemaakt van de beste. Heb ze wel niet allemaal aan foto gelinkt. Zocht er de coolste foto's uit :) heb in mijn boekje denk ik per bladzijde 3 redenen waarvan 1 gelinkt aan de foto. en dan op de laatste bladzijde reden 101. Omdat jij jij bent!

en dat was het. hij vond het zeer leuk.

groetjes Hannelore



Lindsey
12-5-2012
 Meld misbruik19-12-2011 21:35:55

Hey,

ik ben er gisteren zelf ook mee begonnen. De verhalen hier werkten aanstekelijk . Als je via google zoekt, vind je al heel wat voorbeelden.
Ik ben zelf ook niet zo creatief, maar ben het boekje nu aan het maken via www.foto.com en zo lukt het wel.
Er kruipt veel tijd in, maar ik vind het wel heel plezierig om te doen.

Groetjes



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik21-12-2011 15:51:12

Ik heb een gewoon fotoboekje besteld bij photobox.com en op elke pagina twee redenen getypt. als ik het ontvang, ga ik het versieren met wat fotootjes, ...
Succes! Als je redenen wilt hebben, let me know! X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...