Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aurodesign Traditions : prijs verdubbeld ?!

  17-12-2011 20:44:01
Hallo,
Het volgend puntje op onze planning : de ringen.
Vorige week zijn we gaan kijken bij de plaatselijke juwelier en ons oog viel op de Traditions-ringen van Aurodesign. Blijkbaar kan je deze ringen simuleren op hun website, dus zogezegd zo gedaan.
Dinsdag kwam de ring van mijn verloofde op zo'n 375 euro, vandaag staat de prijs op bijna 800 euro! Idem de prijs voor mijn ring, van 550 euro naar 1025 euro. Meer dan verdubbeld dus. En dat terwijl de algemene goudprijs vandaag lager is dan dinsdag.
Kent iemand een verklaring hiervoor?
We vinden het verschil gewoon te groot en begrijpen er eigenlijk niets van.
Worden de prijzen op de site constant ge-update?
We gaan sowieso nog eens navragen bij de juwelier, maar aangezien die morgen niet open is, wou ik even bij mede-bruidjes horen...
Groetjes,
Eef

Eef
22-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1326


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 22:05:41

Wij hebben die van ons en die van ons lagen zond de prijzen die jij daar geeft (de goedkopere). Het zou me echt heel erg verwonderen als die overnight verdubbeld zijn hoor! Best gewoon eens langsgaan en vragen :)



Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik18-12-2011 11:08:57

Misschien eens proberen de cookies op je computer te deleten. Touroperators werken ook zo, de eerste keer op hun site staan lage prijzen, als je een tweede keer gaat kijken is het al wat duurder, derde keer nog wat duurder... Je boekt toch nooit iets na een eerste keer kijken en daar spelen ze op die manier handig op in. Ik weet niet of het voor die site ook het geval is maar het is het proberen waard.

Groetjes,
Stefanie



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik19-12-2011 9:50:24

Raar hoor. heb je niet per ongeluk iets van dikte of zo veranderd ??

Want ik heb de mijne eind augustus gekocht en ben net op de site gegaan en heb dezelfde ring nog eens 'geconfigureerd' en de prijs is nog ongeveer wat wij betaalden.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...