Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van een prachtige dag - 16 juli 2011

  17-12-2011 12:29:33
Dag bruidjes,

Ondertussen is onze mooie dag al even voorbij. Gisteren was het exact 5 maanden geleden, en nog denken we met blijdschap terug aan onze dag. Het is waar wat ze altijd zeggen, deze dag vliegt echt voorbij. Dus bruidjes, geniet van elke minuut met je ventje en de mensen die belangrijk voor je zijn.

De foto's zullen voor zich spreken, dus ik ga hier geen volledig boek neertypen.

Wel willen we aanbevelingen doen voor bruidjes die volop nog hun dag aan het plannen zijn:
- Feestzaal : Daemshof te Noorderwijk, prachtige feestzaal, super lekker van eten, een prachtig dessertenbuffet, zeer vriendelijke uitbaters en personeel, goede huis DJ, kortom een toplocatie.
- Fotograaf : J&S Photo, super tof koppel en twee voor de prijs van één, zeer goed van prijs, en ze zijn heel creatief.
- Bruidsjurk : Ann & John te Eindhoven, mijn kleed was van Pronovias, super vriendelijke mensen, en zeer flexibel.
- Kostuum : Style Tailors, veel keuze en echt heel vriendelijke mensen.
- Ringen : Wim Meeusen, en zeker niet duurder dan andere ontwerpers en heeeel veel keuze.

Hierbij de links naar de foto's. De eerste link is van de dag zelf, en de tweede links is van de fotoshoot aan zee/ trash the dress. Deze fotoshoot hebben we gedaan omdat we op de dag zelf vanaf 's middags slecht weer hadden waardoor één fotolocatie letterlijk in het water viel en we ook niet veel foto's hadden met de suite. Alle bruidjes die overwegen om na hun trouw een trash the dress shoot te doen, echt een aanrader. En mijn kleed is terug volledig proper en hangt weer aan de paspop.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.122385684520995.25701.100002486910383&type=1&l=107eff7003

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.168894426536787.40548.100002486910383&type=1&l=e36c5041e1

Hierbij willen wij ook nog even ons geluk delen dat we ondertussen 18 weken zwanger zijn en dat we in mei ons eerste kindje mogen verwachten. Voor ons begint dus een nieuw avontuur.

Aan alle bruidjes wensen we nog veel succes, plezier en geluk met de voorbereidingen en de dag zelf.

Groetjes,

Ben & Jessica


Jessica
16-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2329


hanne
3-9-2011
 Meld misbruik17-12-2011 13:01:07

Prachtig! En een dikke proficiat met de zwangerschap! Geniet er van!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik17-12-2011 13:27:37

Dikke proficiat aan het pasgetrouwde paar en geniet van de zwangerschap!
Wij wensen jullie graag een supergezond en lief kindje!! XXXX



sofie
24-3-2012
 Meld misbruik17-12-2011 13:49:56

prachtige foto's.Die aan de zee zijn echt super!!Waar ergens aan zee zijn die genomen?
Ik ben mijn ventje aan het overtuigen om dat ook te doen.
En een dikke proficiat met de zwangerschap!!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 14:31:57

proficiat !!



Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 16:15:12

Proficiat met jullie huwelijk en zwangerschap!!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik17-12-2011 17:38:47

Hey,

Ongelofelijk proficiat! En een kleine spruit op komst is zeker fantastisch!!!

Heel veel geluk samen!

Jullie zee foto's zijn zeer zeer leuk.

groetjes Ellen



Kim
21-5-2011
 Meld misbruik17-12-2011 18:49:17

Wat een mooie foto's :) Krijg nu weer spijt dat we toch geen trash the dress shoot gedaan hebben .. Nu ja, 'k ben net men kleedje gaan afhalen van de droogkuis vandaag dus zal het maar zo laten :) .. Wij zijn ook in Daemshof getrouwd, heel tevreden van! .. Heel leuk trouwens die sticker op de dansvloer!
Geniet nu volop van een mooie zwangerschap, veel succes samen! x



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-12-2011 19:31:14

Leuke foto's!!!
Wij gaan ook voor een trash the dress shoot na de trouw...echt super foto's!
En dikke proficiat ook met de zwangerschap!!




Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik18-12-2011 8:55:08

Heel mooi, proficiat!!!
En als het onze beurt is, is je kindje er misschien al. Geniet van je zwangerschap want dat is ook een mooie en intense tijd.



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik19-12-2011 7:59:05

Hallo,

Een hele dikke proficiat met jullie huwelijk en met jullie kindje.Geniet ervan en veel succes voor de en geluk voor de toekomst.
Zeer prachtige foto's ....

Groetjes Virginie



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-12-2011 10:45:06

hele mooie fotos! geniet van het toekomstig gezinnetje!



aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik22-2-2012 15:07:11

Hey! Proficiat! Wij zijn op dezelfde dag getrouwd en intussen ook zwanger! Fantastisch hé!
Bij ons wel enkele maandjes langer wachten, 't is voor augustus


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info