Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele naamkaartjes

  15-6-2004 16:30:10
Heeft er niemand een leuk ideetje voor originele naamkaartjes voor op de tafels?

Heb ooit eens gezien dat de namen op schelpjes waren geschreven. Was heel tof en origineel.

Zijn er nog mogelijkheden buiten op papier?


Evie
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1699


Katleen
16-7-2005
 Meld misbruik15-6-2004 17:20:42

Van die kleine schoolbordjes waar je met krijt de naam van de tafel op schrijft?



Katleen
4-6-2005
 Meld misbruik14-7-2004 10:53:35

Hey,

Ik ben onlangs naar een trouwfeest geweest waar de namen drukt waren op doosjes. Naast de naam waren er ook foto's gedrukt op de doosjes (assorti met de uitnodigingen). De doosjes kon je opendoen en daarin zaten twee chocolade hartjes.

Was wel tof en mjam mjam!

een andere Katleen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...