Terug naar overzicht
hihi hier begint het ook te korten met nog 13 daagjes
Bij mij staan er nog 176 dagen op de teller en ik ben nu al zenuwachtig als ik er aan denk... Wat gaat dat dan geven met nog 27 of 13 dagen op de teller...Hoe dan ook, veel succes bruidjes!!Groetjes.
Ik 1 dag en 3 uur en 9 minutenNu begint het toch te kriebelen zenne...Morgen mijn jurk gaan halen!!!
Bedankt Stéphanie! Ik heb nog wel wat dingen in orde te brengen!Daar dient volgende week voor hier.Heb 2 kindjes en het is de laatste volledige schoolweek voor het voor ons zover is.Tatiana, bij jou alles klaar? :)GRoetjes!
Oooh Sarah!! Succes! Morgen spannende dag dan!
1 dag 2 uren :)
@ Sarah ik hoop maar dat het weer gaat meevallen. Maar ik heb niets meer te doen:)
Veel succes winterbruidjes! :)Bij ons zondag nog 2 maanden...En zaterdag hebben we onze vrijgezellen, dus Sarah's, ik duim mee voor goed weer :)
Ik heb ook zaterdag mijne vrijgezellen :) Ik moest vandaag zwarte panty's gaan kopen ....Ik ben benieuwd!Veel plezier!
@ de 2 Sarah's: een heel fijne mooie en speciale dag toegewenst morgen, het wordt een toppertje ;-) Geniet ervan, have fun!Bij mij nog 134 dagen dus ik kan net als Stéphanie maar nadenken over hoe het zou zijn, ik wens jou Carmen en de rest van de winterbruidjes echt nog een leuke laatste maand(en) zonder al te veel stress en anders kom je hier maar ventileren op het forum!GroetjesEffie
Nog 41 dagen te gaan Maar bij ons was de start op dag 105 dus die maandenlange stress heb ik niet gehad ( en daar ben ik blij om)
Wel .... wij zijn 10 jaar verloofd geweest :)
@ Carmen: hier is alles grotendeels klaar. Geniet van uw vrijgezelle! Groetjes
@ Carmen: na 10 jaar verdienen jullie een fantastische overgetelijke dag!! nog even aftellen dus...succes nog met de laatste voorbereidingen!@ Sarah en Sarah: ik wens jullie een hele mooie dag morgen en kijk al uit naar een verslagje!!
Hallo!Hier nog 56 dagen! Morgen mijn kleed eindelijk gaan passen. Ben best wel zenuwachtig, want het is geleden van toen ik het gekocht heb in augustus dat ik het nog gezien heb. Ik hoop maar dat alles in orde is!Ben wel superblij om te zien dat er nog zoveel winterbruidjes zijn. Iedereen verklaarde ons gek toen we zeiden dat we kost wat kost in de winter wilden trouwen... Hier heeft de vrijgezellenavond al een 2 weken geleden plaatsgevonden, maar het was super! Geniet er allemaal maar van!
carmen spannend.
Hey Carmen, ik zag ergens dat jij ook Jef Celen hebt als fotograaf. Dat zal dus zeker dik in orde zijn!groetjes!
@Isabelle, klopt, wij hebben Jef elen! Ook gehad?Hier zit de vrijgezellen er dus op.Ik mocht gaan als .... roodkapje. Heb mogen ondervinnden dat er toffe en ... minder toffe zatte mensen zijn.Kheb redelijk moeilijke opdrachten gekregen. Of had een moeilijk publiek, maar kebn toch geslaagd.We zijn eerst gaan bowlen en zijn dan tstad ingetrokken.
Het zit erop !Kort samengevat we hebben een superdag gehad! Verslagje volgt nog als ik de foto's heb ontvangen. Ook Jef Maar mensen geniet van iedere moment, want die dag vlieeeeeeeeeegt voorbij.
En hoe gaat het met de zenuwen ???