Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwlocatie voor minstens 220 personen

  15-12-2011 17:09:11
Halloooo !!!

Ik ga trouwennnnn :).

Ik ben op zoek naar een mooir, romantische locatie waar je toch kan dineren met minstens 220 personen. Dit in Limburg of Vlaams Brabant (liefst zo wat tussen Leuven en Genk)

Niet de zalen van Bart Claes, want hier wil ik liever niet.

Kan iemand mij helpen aub?

Bedankt !

Groetjes

alexandra
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 3185


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik15-12-2011 18:18:41

Heyla, de Abdijhoeve n Houthalen is een heel mooie zaal en er kunnen veel mensen in... Wij gaan ons feest geven in Rubenshof in Alken, daar kun je tot 300 man!



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik15-12-2011 21:18:48

Berkenhof in Bierbeek is ook heel mooi en groot (en midden in het groen)



Eve
8-6-2012
 Meld misbruik15-12-2011 21:41:04

Het Fonteinhof in Borgloon, maar ik weet niet exact wat hun capaciteit is..



alexandra
27-4-2013
 Meld misbruik16-12-2011 10:13:54

Bedankt alvast! Ik ga de locaties zeker eens bekijken !
Jammer genoeg is Berkenhof tot 194 personen.

Indien er nog iemand locaties weet?



kaat
15-9-2012
 Meld misbruik16-12-2011 10:46:38

Wij doen ons feest in het dennehof in Bokrijk.
Ik vind het persoonlijk een hele mooie zaal en een mooi terras



Marie
27-10-2012
 Meld misbruik16-12-2011 11:07:07

Hey,

Het kasteel van Hoen in Geetbets? Heel mooie locatie met veel mogelijkheden.
moet het romantisch zijn? of is Industrieel ook een optie?



Annechien
5-10-2012
 Meld misbruik16-12-2011 19:38:18

Hallo,

wij trouwen in de Maekelhoeve in Veerle Laakdal... Kan ook 220 man dineren met nog ruime dansvloer.
Zijn in Het Fonteinhof ook gaan kijken maar daar zit je met 2 verdiepen als je zoveel gasten hebt.
Mijn schoonzus is getrouwd in The Loft in Bilzen (WPC). Zij had ook 210 personen. Ook grote zaal!
Verder zijn we nog gaan kijken in De Vesten, was ook zeer ruim maar niet zo romantisch vond ik.

Groetjes!



Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 20:08:41

Den Ast in Kampenhout
De Bunswijck in Leuven
3Hoog Leuven
De Waterhoek in Geetbets
Hof Ter Venne Aarschot

Ik ken wel niet de juiste capaciteit, het zijn maar enkele locaties

Groetjes,
Sonja



alexandra
27-4-2013
 Meld misbruik16-12-2011 23:05:43

Oh bedankt allemaal !!!!

Kasteel van Hoen is jammer genoeg van Bart Claes. Die heeft zo mooie zalen maar ik wil het niet riskeren met alles wat er gaande is en wat ik gehoord heb.
Maar jullie hebben super alternatieven gegeven!

Ik hoop dat we snel iets kunnen beslissen! En dat de planning dan verder kan gaan!

Indien er nog zalen zijn die jullie weten, mogen jullie dit altijd melden.
Ik hou jullie zeker op de hoogte wat het geworden is. Dit zal wel pas voor eind januari zijn denk ik. (de trouw is pas in mei 2013)

@ Marie: liefst romantisch :)

Groetjes!




Jili
12-5-2012
 Meld misbruik17-12-2011 18:21:34

Hoi,

hier enkele van den Limburg ;-)

- De Waterhoek in Geetbets (daar geven wij ons avondfeest)
- Hoeve Renwa
- Hof te Rhode
- Rubenshof
- Krekelhof
- Kasteel van Rullingen
- Kasteel Pietersheim
- 't Speelhof
- Stiemerheide
- Salon Norfolk
- Sint jansberg
- Taste Catering: diverse locaties
- Maekelhoeve
- chateau de la motte
- Fonteinhof
- Het fijn genoegen
...

Wij zijn zelf op heel wat plaatsen gaan kijken :-)

Groetjes



Marie
27-10-2012
 Meld misbruik19-12-2011 9:47:27

Hey,

Kasteel van Hoen is helemaal niet van Bart Claes !
Je kan naar de website gaan www.kasteelvanhoen.be, je kan daar de gegevens van de eigenaar vinden. wij zijn daar ook gaan kijken.

Succes...



alexandra
27-4-2013
 Meld misbruik21-12-2011 13:39:37

Ah raar want als je naar de website van bart claes gaat en dan naar locaties, dan staat daar Kasteel van Hoen bij. Misschien dat ze met verschillende traiteurs samenwerken

Hoeveel personen geraken in die zaal?

Groetjes,

Alexandra



Marie
27-10-2012
 Meld misbruik22-12-2011 14:35:39

Dat moet zeker wel lukken.
Het zijn 2 zalen, in de 1 kan je de ontvangst bijvoorbeeld doen.
ik zou zeker eens contact opnemen met de eigenaar, ze hebben een eigen website.

Succes...



alexandra
27-4-2013
 Meld misbruik22-12-2011 18:36:56

Ik heb ze gecontacteerd! Er kan max 200 personen in. Dat zal dus te weinig voor ons zijn.
We hebben momenteel een afspraak met 5 zalen! Moet ik nog rondkijken of zou dit genoeg zijn?
Groetjes,




Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik26-12-2011 20:50:39

La Butte aux Bois in lanaken misschien iets verder maar heel mooi en alles goed geregeld. Wij hebben hier ons feest gegeven.



kim & Tom

 Meld misbruik31-12-2011 4:27:22

wat dacht je van een oude Elec Centrale ? in zolder hebben ze er een < kijk eens op taste catering



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik2-1-2012 23:17:57

Wij gaan ons feest waarsch in de Vrije Valk in Alt-Hoeselt (Limburg) doen, ook redelijk grote zaal, maar wel met verschillende niveau's :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info