Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trainen armspieren

  20-7-2006 17:24:18
Hallo bruidjes in spe

Ik ben een aantal kilo vermagerd omdat ik in oktober mijn kleedje ga kiezen. Nu zou ik mijn armspieren willen trainen, zodat ze wat gespierder zijn tegen de grote dag.
Ik heb geen zin om te gaan fitnissen maar kent iemand oefeningen om thuis te doen?

Alvast bedankt!Sarah

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 422


Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik20-7-2006 18:27:33

Sarah, ik pomp iedere dag.
In het begin kon ik dat ook nieisen had ook niet gedacht dat ik dat ooit zou kunnenin .
Ik ben begonnen in de zetel enkel mijn bovenlichaam opdrukken dus mijn benen lagen zo in de zetel. Je drijft dat dan stilletjes aan op tot je over kan gaan tot echte pompoefeningen. Ik doe er 10 na elkaar een paar keer per dag. Ik wil er ook niet in overdrijven want het is niet de bedoeling dat ik ne bodybuilder word he ;-)
en verder doe ik ook wat buikspieroefeningen om mijn buik strakker te maken. Vermageren hoef ik niet. En die oefeningen zijn zeer doeltreffend.

groetjes
Kelly



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-7-2006 9:41:52

Hey,

voor de achterkant van je armen kan je op de rand van het aanrecht, met de rug er naar toe, door je armen buigen. Je zit dus eigenlijk met je onderrug tegen het aanrecht, steunend met je handen op het aanrecht. Dan ga je telkens, zoals met pompen, door je armen en terug omhoog. Dat kan je ook aan een tafel of salontafel of op de rand van het bad... Verder gewoon je boodschappen dragen en je armen in een hoek van °90 houden ondertussen.

Groetjes,
Lieve

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...