Terug naar overzicht
Wij hebben handtashangers met onze naam en trouwdatum op!We hebben deze besteld bij light in the box en 2 weken later zijn deze al geleverd en ze zijn echt mooi!GroetjesSylvie
ja waarom niet, voor de mannen een flesje vedett, en voor vrouwen een flesje kriek, ze gaan daar denk ik wel blij mee zijn,mss kan je door behulp van waterdamp het eticket loskrijgen en er een ander opplakken voorbeeld, jefke en josefien, datum en bedankt ofzo
Ik ben van plan om twee koffiekoeken per persoon te voorzien. Een zakje van de bakker met een boterkoek en chocoladekoek.Zo hebben de mensen al meteen een ontbijt. En nadien stuur ik een foto op, denk zelfs rond de kerstperiode als bedanking.
Bedankt voor de reacties...Ik ga het er met men verloofde nog eens over hebben. Ik had ook gedacht aan zeepjes... Maar die liggen precies niet binnen het budget.GroetjesAnneken
Waarom geen Vedett voor de dames? Twee maanden geleden was ik op een trouwfeest waar er ook flesjes Vedett als bedankjes waren en ik heb er ook een gekregen. Er waren geen aparte bedankjes voor de vrouwen. Ik vind dat persoonlijk ook niet nodig. Als er dames zijn die geen bier lusten, kunnen ze het nog altijd aan iemand anders serveren ;-)
Ik vind Vedett persoonlijk echt voor mannen. Kriek,wijn,cava vind ik meer voor de vrouwen... Dus ik ga nog even op zoek naar één van deze 3...Groetjes
In torhout is er een winkel 'Miekado' die heel wat bedankjes staan heeft!Ook wijn en cava. Ik weet niet of ze bier hebben.Je kan ook een foto of tekst of beide erop laten plakken...Wij gaan in februari nog eens gaan kijken naar de nieuwe collectie, er zijn dan opendeurdagen.Wij dachten ook aan wijn of cava, maar dit 1 per koppel. Of ik denk er ook eigenlijk aan om kaarsen zelf te maken. Heb dit vroeger 1 keer gedaan, maar zo moeilijk kan het niet zijn.