TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
7-7-2012
|
14-12-2011 19:37:19
Maak u to-do-lijstje misschien eens in volgorde van belangrijkste dat nog moet gebeuren tot minder belangrijk. Bvb uitnodigingen. Lijkt mij toch vrij belangrijk aangezien jullie binnen 4 maand al trouwen :-) Kostuum bruidegom, lijkt mij ook zéér belangrijk :-)
En vink zo één voor één aan wat je al gedaan hebt. Dat zal veel gemakkelijker gaan, dan te liggen stressen over wat nog moet gebeuren ;-)
succes en groetjes!
|
|
Gitte
14-4-2012
|
15-12-2011 8:26:10
Hoi hoi,
Wij trouwen op dezelfde dag :-) Ik werk zelf met een excel waarin mijn planning/to do en budget zit. Ik heb mijn to do lijst niet zozeer in volgorde van belang, maar eerder in functie van timing (wanneer moet je wat doen). Voor sommige punten zit ik al voor, maar voor de meeste ben ik gewoon "op schema".
Van jouw "to do" hebben wij het kostuum en de ringen al geregeld. Maar de ringen stonden bij 'twee maanden voor huwelijk' (dus februari 2012). Het kostuum stond bij december, maar het hangt ervan af wat je wil. Ik heb geïnformeerd bij de winkel waar we regelmatig kleren voor mijn aanstaande kopen, want zij doen ook in ceremoniekleding. Die dame adviseerde me om tot januari te wachten, omdat dan nieuwe collectie binnenkomt (nu is er wintercollectie). Uiteindelijk zijn wij bij Café Costume gegaan voor zijn kostuum. Mijn schoenen en juwelen heb ik ineens bij mijn jurk gekocht (correctie: gekregen van de mama), dus da's ook al afgevinkt. Zorg dat je zeker schoenen hebt tegen je eerste pas (of op zijn minst schoenen met dezelfde hakhoogte) want dat is belangrijk voor de retouches.
Wij trouwen niet voor de kerk, dus misboekje is niet nodig. Wij nemen ook geen vervoer. We trouwen enkel voor de wet in het gemeentehuis op 10 minuten van ons huis, waar we geen kat verwachten omdat iedereen nogal ver woont en het feest niet bij ons in de buurt is. We mogen wel de mini cabrio van mijn getuige lenen :-) Ik denk ook niet dat we op huwelijksreis gaan, misschien een city trip naar Rome of zo.
De uitnodigingen gaan we in januari bestellen (we weten al welke, maar moeten nog een fotoshoot doen). Het bruidsboeket staat gepland voor begin maart. En het menu zal ook in de loop van januari ergens moeten gekozen worden. Met de kleding van de suite hou ik me niet bezig, daar zorgen ze zelf voor.
Als je wil, mag je me altijd je e-mail adres sturen in een prive bericht, dan stuur ik je mijn gedetailleerde planning door, kan je vergelijken (ik heb trouwens alle punten zoals kerk, huwelijksreis, ... erin staan, maar doorstreept).
liefs -x-
|
|
Evelien
14-4-2012
|
15-12-2011 15:07:13
Hey meisjes, Bedankt voor jullie reacties! 't was een beetje een paniekmomentje denk ik door alles samen. Ik heb tegenwoordig zo weinig tijd om de trouw voor te bereiden (lange en heel onregelmatige werkdagen) maarja das geen excuus om bij de pakken te blijven zitten he :-). Toeval of niet, net toen ik jullie berichtjes las, kreeg ik een smsje van mn vriend dat hij een afspraak heeft bij Café Costume op 24 december jippie!! Eerste week van januari een week verlof en dan gaan we eens goed doorwerken aan ons voorbereidingen. Komt wel op zijn pootjes :-). Gitte, ik heb geprobeerd om je een privé berichtje te sturen, maar dat lukte me niet... lukt dat bij jou?
Groetjes x
|
|
Gitte
14-4-2012
|
15-12-2011 15:40:28
Hallo Evelien,
ik heb je een berichtje gestuurd, nu nog hopen dat het aankomt ;-)
groetjes -x-
|
|
Evelien
14-4-2012
|
15-12-2011 19:55:44
Hey Gitte, vreemd, berichtje is niet toegekomen... 't is omdat ik mijn email niet graag en plein public hier op de site wil smijten, kwestie van spam tegen te gaan ;-)
|
|
Gitte
14-4-2012
|
15-12-2011 20:07:17
Hallo Evelien, da's vreemd. Ik snap je perfect, ik gooi mijn email adres ook niet graag te grabbel, ik krijg zo al genoeg rommel. Maar ik zal je mijn adres "omschrijven", ik heb een rommeladres bij yahoo (de com), mijn voornaam dan underscore en dan achternaam.
|
|
Evelien
14-4-2012
|
15-12-2011 21:15:40
Hey Gitte,
een tip omtrent je achternaam? ;-) Ik vind hem hier nergens terug. Groetjes
|
|
Gitte
14-4-2012
|
16-12-2011 7:43:15
oops... sorry, dacht dat die zichtbaar was, silly me otten (geen familie van Hans!)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|