Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerst- en nieuwjaarswensen

  14-12-2011 16:35:20
Hallo allemaal,

het is weer even geleden dat ik langskwam. Vandaag zijn we exact 200 dagen getrouwd, het gaat ongelooflijk snel.

Met het nieuwe jaar in zicht, het jaar waarin we ons als 1 jaar gertrouwd zullen vieren, willen wij onze familie en vrienden bedanken. Na veel gesukkel hebben we eindelijk onze bedankingskaartjes die we nu samen met een kerst en nieuwjaarswens willen opsturen. Nu willen we het net dat tikkeltje specialer maken. Niet het typische tekstje dat op zich ook goed is, maar we willen een tekstje waarnaar we kunnen verwijzen dat dit jaar voor ons als fantastisch was en dat we hun willen ebdanken voor alles, maar ook waarin we hun alles willen wensen het komende jaar;

Zijn er enkele creativielingen onder jullie?

Ook jullie willen we uiteraard bedanken. Bedanken voor al die fijne steun en verhalen, voor al de tips die we hier gevonden hebben. Bedankt allemaal....... en aan al de bruidjes die nog vol ongeduld hun dag afwachten...... een fijn en spettererd 2012 met al de liefde die jullie je maar wensen.

Alvast bedankt voor alles.

Sara
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1248


Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik16-12-2011 11:46:54

Wij hebben gewoon een persoonlijke tekst geschreven bij iedereen, verwijzend naar wat ze bv op onze trouwdag voor ons gedaan hebben, of wat ze cadeau gedaan hebben.

Met meer dan 200 gasten heb ik daar werk genoeg aan gehad ! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...