Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

airbrushtanning in het Gentse

  20-7-2006 15:23:03
Wie helpt me aan goed adresje in de omgeving van Gent waar ze je met de hand bruin spuiten. Ik heb nl een zonne-allergie en kan dus niet onder de zonnebank.

Sandra
3-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1689


Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik20-7-2006 18:31:29

Hallo, in Destelbergen is er schoonheidssalon: Salon Lieve, Dendermondsesteenweg 497, tel: O9/228.46.75. Ik ben daar anderhalf jaar geleden geweest voor de trouw van mijn zus. Ik denk wel dat ze met verlof is tot ergens begin augustus.
Succes ermee !



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-7-2006 9:44:06

Hey,

aan Sint-Jan-Baptist (einde van de Drongensesteenweg richting Gent, Brugse Poort) is er een kapsalon waar ze met de hand airbrush-tanning doen. Als het je zou interesseren kan ik eens kijken hoe het heet.

Groetjes,
Lieve



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik21-7-2006 18:15:55

Hoi
Ik heb het zelf voor mijn huwelijk ook laten doen bij schoonheidssalon Vé in Berlare (dichtbij Dendermonde). In Wetteren zou er nu ook ergens een schoonheidssalon zijn die dit doet.
Succes



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik22-7-2006 12:26:38

Hey,

Ik doe dit altijd bij Sun & Nail Art in Astene. Nog nooit slechte ervaringen gehad, en al dikwijls geweest. Vraag naar Stefanie.

Groetjes,

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...