Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suggestie : huwelijksreis naar Cuba !!

  20-7-2006 13:55:49
Wie nog een bestemming voor huwelijksreis zoekt ...
Wij raden Cuba aan.
Geen 14 strand want daarvoor vind ik het té ver en té duur maar een combinatie 5 dagen Havana met paard en koets + 10 dagen stand Varadero en daar huur je een auto/brommer. Villa Cuba is een goed hotel dat niet te duur in Varadero. Enkel all-in daar hé.
Park View in Havana ligt op wandelafstand van de oude stad en is een net hotel voor 5 dagen.

Meer info op melopee1@telenet.be
foto's op :

http://bierspier.cabspace.com/FenT.html

( kopiëren en plakken in adresbalk )

Cuba is een prachtig maar ook vreemd land ... je kan het met niets vergelijken en wij hebben echt al veel van de wereld gezien maar hier is niets logisch !!
een echte aanrader voor combinatie cultuur en natuur op eigen ritme !!


Tina

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1239


vanessa
5-8-2006
 Meld misbruik30-7-2006 20:26:27

dag tina,
Wij trouwen over 6 dagen en gaan ook op huwelijksreis naar Cuba..5 dagen Havana en 5 dagen Varadero.. We kijken er ongelooflijk naar uit? Heb je nog tips?? Alvast bedankt!Groetjes, Vanessa



vanessa
5-8-2006
 Meld misbruik30-7-2006 20:29:35

Oh ja.. emailadres is vanessa.dockx@telenet.be
Bedankt,
Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums