Terug naar overzicht
Hey DorienWij hebben het zo op onze site verwoord: Een bloempje klein en fijn kan heel mooi zijn,maar bloemen verwelken en misschien komen er te veel te staandaarom voor wie, als extra, bloemen wil geven zijn kraslotjes misschien datgene die ook onze droompjes doen opengaan. (En dan een fotootje van kras en win erbij)Wij hebben het specifiek op de site gezet, omdat we het een mondvol vinden om op je uitnodiging te plaatsen en dat daar eigenlijk een envelopje of zo voldoende is. Je weet ook niet wie er nog wel bloemen zou willen geven. Onze site hebben we nu al actief gemaakt gezien en plaatsen er maandelijks al een tipje van de sluier zo ben je ook zeker dat er wel eens naar gekeken wordt :-) (Wij werken met een blog hier kan je makkelijk zaken invoeren en hem er laten uitzien zoals je wil.)GroetjesMarieke
Hallo, Vrienden van ons hadden het zo op hun uitnodiging gezet:kadotip: (symbool envelopje) + 1 win for lifeGroetjesAnnelies
Wij zullen het net zoals Annelies zegt vermelden op onze utinodigingen.Stel je voor, dat er een winnend ticketje tussenzit :)waaaauw!
Super idee, seg! Had er nog niet van gehoord, maar ik ga het in ieder geval eens voorleggen aan m'n wederhelft.
Vrienden van ons hadden op hun uitnodiging gezet:toegangsticket= win for life ticket
Wat een superorigineel idee! Ik ga dit ook wel eens voorleggen aan mijn husband-to-be!
Wij hebben hier heel lang over getwijfeld!!! Maar hadden schrik dat sommigen dan misschien de volledige Cadeau in win-for-life zouden meebrengen en als je dan niks wint is het ook wel heel jammer....
Oh, idd, wat een superidee!Misschien idd gewoon vermelden op de uitnodiging naast het envelopje?Grz
Hey bruidjesWij vinden ook dat de hoofdvraag nog steeds je envelopje is je Win for life is eerder vrijblijvend. Wij vinden het noteren op de uitnodiging dan ook overkomen als 'verplichtend' ... GroetjesMarieke
Onze ceremoniemeester kwam ook op dit idee en hij stelde voor om op de uitnodiging te zetten + 1Win For life...Dan weten de mensen het en als ze het niet willen meebrengen danis dat niet erg hé.. het is geen verplichting...
Hoi! Ik sluit me aan bij de mening van Marieke...Als ik het op een uitnodiging zou zien staan, zou ik het ook eerder als 'verplichtend' zien en een klein tikkeltje 'onbeleefd'... Tis dan én centen én een ticket. X